سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

سفرمقام معظم رهبری رفتارهای مدیریتی نابی را به مسئولین خراسان شمالی آموخت

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی درگردهمایی روسای ادارات سواد آموزی استان گفت: لایه های نهان حضور پرخیر و برکت مقام معظم رهبری رفتارهای مدیریتی نابی را به مسئولین این استان آموخت .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، محمد وحیدی  در جمع روسای سواد آموزی سراسر

های ضمن تشکر از حضور گسترده و پرشور معلمان و دانش آموزان استان در مراسم استقبال و سایر نشست

سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی،اقدامات انجام گرفته در این سفر معنوی از جمله قربانی کردن ،ختم 6 میلیون صلوات،هزاران دلنوشته توسط دانش آموزان و فرهنگیان را جلوه های بی نظیری دانست و اظهار داشت:دانش آموزان و معلمان این استان همراه با دیگر مردم ولایت مدار استان عشق به ولایت را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به این سخن رهبری که فرمودند: این استان دارای مردمی با صفا و با محبت است، هرچه از دستتان می آید دریغ نکنید و مصوبات محکم و قوی تصویب کنید و به عمل برسانید،خاطرنشان کرد:این سخن رهبر فرزانه انقلاب یک پیام مسئولیت آور است لذا باید همه با نگاه برنامه محور و استفاده از خلاقیت و فکر بلند نخبگان این استان برای تحقق فرامین ارزشمند رهبری تلاش کرده و هرچه در توان داریم به این مردم ولایت مدار خدمت کنیم.

مدیرکل آموزش وپرورش در ادامه گفت:مدیران مجتمع های آموزشی و پرورشی مدیران سواد آموزی باید ازکلاس های سوادآموزی مثل کلاس های دیگر بازدید و نظارت مستمرداشته باشند.

وی با انتقاد از سرشماری سواد آن را یک موضوع غیر علمی دانست و تصریح کرد:سرشماری از سواد در هیچ جای جهان مرسوم نیست و آمار بدست آمده از این طریق منطبق با واقعیت ها نخواهد بود.

وحیدی اخذ آزمون و نظارت دقیق بر امتحانات سوادآموزان را برای آموزش و پرورش یک امر حیثیتی دانست از مدیران و مسئولین نهضت خواست برای سلامت امتحانات همت گمارند.

در این نشست همچنین از زحمات ابوالقاسم باقری رئیس قبلی اداره سواد آموزی شهرستان مانه و سملقان تجلیل شد ومحمد مروتی به عنوان رئیس جدید اداره سواد آموزی شهرستان مانه و سنملقان معرفی شد

در این نشست روسای سواد آموزی به ارائه برنامه ها و فعالیت های خود پرداخته و ماموریت های جدید سوادآموزی استان مورد بررسی قرار گرفت./س

برچسب ها: مدیریت ، مسئولین ، رهبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.