سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

97درصد کالاها درکهگیلویه وبویراحمد از استانهای همجوار وارد می شود

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: 97 درصد کالاهای توزیعی در این استان از استانهای همجوار و کشورهای خارجی وارد و عرضه می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، محمد حسین حیدرپور در جمع خبرنگاران افزود: این مسئله منجر به بالا بودن قیمت این کالاها نسبت به استانهای همجوار شده است.
وی بیان کرد: در شش ماهه اول امسال متخلفان اقتصادی و بازاریان متخلف 22میلیارد و 320 میلیون ریال جریمه شدند.
حیدرپور افزود: این میزان جریمه دو برابر مدت مشابه سال گذشته است.
وی از اجرای طرح 45 روزه احتکار و گرانفروشی در استان خبر داد و اظهار داشت: تیم های بازرسی و نظارت شامل کارشناسان تعزیرات حکومتی، بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی و مجامع امور صنفی برای جلوگیری از احتکار و گرانفروشی با سرکشی های مستمر در مراکز تولید تا عرضه، روند فعالیت اقتصادی صنوف مختلف بازار استان را بررسی و کنترل می کنند.
حیدرپور بیان داشت: بازار عمده فروشی ها، عرضه کنندگان مواد غذایی، لبنیات، مواد شوینده، لاستیک خودرو و مصالح ساختمانی گروههای هدف این طرح هستند.
مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعضی از کالاها در این استان بی حساب و کتاب گران شده و می شوند.
وی افزود: قیمت برنج نوع کامفیروز 15روز پیش دو هزار و 700 تومان به ازای هر کیلو بود و امروز به سه هزار و 700 تومان رسیده است.
حیدرپور بر مشارکت بازاریان در طرح های کنترل، تشویق بازاریان منصف، شناسنامه دار کردن صنوف و آموزش به آنها تاکید کرد./س
برچسب ها: کالا ، وارداتی ، استان ، همجوار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.