سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

موزه كتاب نویسندگان لرستانی داخل و خارج كشور در خرم آباد ایجاد می شود

مدیركل كتابخانه های عمومی لرستان از ایجاد موزه كتاب نویسندگان لرستانی داخل و خارج كشور در محل كتابخانه مركزی خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان 'تیمور احمدوند' افزود: این موزه به منظور جمع آوری آثار و تالیف نویسندگان لرستانی راه اندازی می شود تا مردم و علاقه مندان به حوزه كتاب و كتابخوانی بتوانند نسبت به كسب اطلاعات بیشتر در این زمینه اقدام كنند.

وی تصریح كرد: در صورت راه اندازی كتابخانه مركزی خرم آباد با هشت و 100 مترمربع این موزه نیز در بخشی از این كتابخانه ایجاد می شود تا زمینه دسترسی مردم به این موزه به راحتی فراهم شود.

احمدوند گفت: به طور قطع با راه اندازی این موزه بخش مهمی از نیازهای فرهنگی استان در حوزه كتاب و كتابخوانی به ویژه برای جوانان و دانشگاهیان تامین خواهد شد.

مدیركل كتابخانه های عمومی لرستان همچنین از راه اندازی پژوهشكده لرستان شناسی با همكاری معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران در خرم آباد خبر داد و گفت: این مهم نیز می تواند در راستای معرفی بیشتر این استان به مردم دیگر نقاط كشور نیز تاثیر بسزایی داشته باشند.

وی ابراز امیدواری كرد با همكاری بیشتر مسوولان بتوان نسبت به راه اندازی این دو طرح اجرایی و مهم استان اقدام كرد تا مردم بتوانند از این پژوهشكده و موزه كتاب به خوبی استفاده كنند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.