سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

بیش از140 میلیارد ریال به كشاورزی كهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

معاون بهبود و تولیدات گیاهی سازمان جهاد كشاورزی كهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شروع فصل كشاورزی گفت: امسال 140 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار برای كاشت، داشت و برداشت استان در نظر گرفته شده است.

'رضاعنایتی'روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج اظهار داشت: این اعتبارات به خرید كود، حمایت ویژه از كشاورزان، طرح خودكفایی گندم و سایر نیازهای كشاورزان در سطح استان تخصیص داده می شود.
وی با اشاره به مشكلات تامین كود مورد نیاز كشاورزان گفت: چهار میلیارد ریال برای خرید كود مورد نیاز در سطح استان هزینه شده است.
عنایتی حمایت همه جانبه از كشاورزان برای برطرف شدن مشكلات آنها را یكی از اولویت های اساسی این نهاد ذكر كرد و گفت: 970 میلیون ریال اعتبار در قالب حمایت ویژه از كشاورزان در سال جاری تخصیص یافت.
معاون بهبود و تولیدات گیاهی سازمان جهاد كشاورزی كهگیلویه و بویراحمد از اجرای موفقیت آمیز طرح خودكفایی گندم در سال زراعی گذشته خبر داد و گفت: هزینه این طرح در سال جاری چهار میلیارد ریال برآورد شده است.
وی افزود: برای اجرای هرچه بهتر برنامه های كشاورزی در سطح استان 95 ناظر در قالب خدمات فنی و مهندسی به كشاورزان درطول سال مشاوره خواهند داد./س

برچسب ها: اعتبار ، کشاورزی ، حمایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.