سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرات مردم بحرين درحمايت از محاصره شدگان العکر

مردم مناطق مختلف بحرین برای اعلام همبستگی با اهالی منطقه در محاصره العکر تظاهرات کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، مردم منطقه الدیه در تظاهرات خود فریاد هیهات مناالذله سردادند. شرکت کنندگان در این تظاهرات با نام «همه ما فدای العکر» تاکید کردند ملت بحرین در برابر رژیم حاکم تسلیم نخواهد شد. مردم منطقه الدیه رژیم آل خلیفه را جلاد و جنایتکار خواندند.

جوانان انقلابی بحرین در اعتراض به سرکوبگری رژیم آل خلیفه به مزدوران این رژیم در منطقه الدیه حمله کردند. مردم بحرین با پرتاب کوکتل مولوتف به سوی مزدوران آل خلیفه مانع از یورش آنها به خانه ها در منطقه العکر شدند. شرکت کنندگان در این تظاهرات پرچمهای بحرین و تصاویری از زندانیان در بند رژیم آل خلیفه در دست داشتند.

مردم منطقه کرانه هم در تظاهرات خود بر لزوم شکسته شدن محاصره منطقه العکر تاکید کردند. تظاهرکنندگان فریاد می زدند:«ملت خواهان سرنگونی رژیم است». شرکت کنندگان در این تظاهرات شعارهایی علیه پادشاه آل خلیفه سردادند.

تظاهرات مشابهی هم در منطقه السماهیج برای اعلام همبستگی با مردم در محاصره منطقه العکر برگزار شد. شرکت کنندگان در این تظاهرات تاکید کردند کشتار ملت بحرین به دست رژیم آل خلیفه را نخواهند پذیرفت و برای شهادت در این راه آمادگی دارند. مردم منطقه سماهیج در این تظاهرات خواستار کمک به اهالی منطقه العکر و ارسال غذا و دارو به این منطقه شدند.

مردم منطقه شهرکان بحرین هم در تظاهرات خود اقدام غیرقانونی رژیم آل خلیفه در محاصره منطقه العکر را محکوم کردند. تظاهرکنندگان رژیم آل خلیفه را مسئول وقوع هر جنایتی در منطقه در محاصره العکر دانستند.

مردم خشمگین در منطقه الخارجیه جزیره ستره هم از اهالی منطقه العکر خواستند به پایداری خود ادامه دهند. مزدوران رژیم آل خلیفه به شرکت کنندگان در این تظاهرات با شلیک گازهای خفه کننده و گلوله های ساچمه ای حمله کردند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.