سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگيري 19 سارق و كشف 70 فقره سرقت در گلستان

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي گلستان از كشف 70 فقره سرقت در راستاي دوازدهمين مرحله طرح عملياتي فجر خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ پاسدار "عسگر ساوري"با اعلام اين خبر گفت: دوازدهمين مرحله طرح عملياتي فجر در قالب طرح مبارزه با سارقان وسائط نقليه و سرقت  ‏، طي 3 روز گذشته در سطح استان به مرحله اجرا گذشته شد. 
وي گفت: در اجراي اين طرح كه با بسيج كليه امكانات و نيروهاي پليس آگاهي اجرا شد 20 دستگاه موتورسيكلت و يك دستگاه خودروي مسروقه كشف و ضبط شد.
سرهنگ ساوري به كشف 10 فقره سرقت وسايل داخل خودرو، 16 فقره سرقت از ساختمان هاي نيمه كاره، و 2 فقره سرقت احشام در راستاي اين طرح اشاره كرد و بيان داشت: با تلاش ماموران در اين طرح همچنين سارق حرفه اي موتورسيكلت دستگير شد و به 16 فقره سرقت اعتراف كرد.
وي كشف 10كيلوگرم سيم و كابل برق و مخابرات را از ديگر موفقيت هاي كاركنان در اجراي اين طرح عنوان كرد و افزود: با كوشش و پيگيري ماموران در اين طرح همچنين 39 دستگاه موتورسيكلت و 10دستگاه خودروي متخلف به دليل ارتكاب جرايم گوناكون و نداشتن مدارك توقيف و به پاركينگ منتقل شدند.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي گلستان در پايان خاطرنشان كرد: در مجموع با تلاش ماموران پليس آگاهي 19 سارق در اجراي اين طرح دستگير و 70 فقره سرقت كشف شد./ف

برچسب ها: دستگیری ، سارق ، سرقت ، گلستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.