سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وحشت آل خليفه از راه حل سياسي

يکي از سران جمعيت اسلامي الوفاق بحرين در منامه با اشاره به ادامه محاصره منطقه العکر اين کشور، تاکيد کرد رژيم آل خليفه از راه حل سياسي وحشت دارد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه لولوء ؛ هادي الموسوي تصريح کرد: هياتي از نمايندگان جمعيت هاي سياسي و گروههاي مدافع حقوق بشر براي شکستن محاصره منطقه العکر تشکيل شده است. ما خود را به اطراف منطقه العکر رسانديم، اما نيروهاي امنيتي اجازه ورود به اين منطقه را به ما ندادند.

الموسوي افزود: وزير کشور بحرين مدعي شد شايعه هايي درباره محاصره منطقه العکر وجود دارد، اما اين منطقه در محاصره نيست. ما خود به اين منطقه رفتيم و به چشم خود جلوگيري از ورود و خروج به اين منطقه را ديديم. نيروهاي امنيتي بحرين هشت جوان را بازداشت کردند و از تماس آنان با وکيل جلوگيري مي کنند. محاصره منطقه العکر همچنان ادامه دارد.

وي اضافه کرد: شمار نيروهاي امنيتي در وروديهاي منطقه العکر سه برابر شده است. وزارت کشور بحرين خود را فراتر از قانون مي داند و هر کاري مي خواهد انجام مي دهد. محاصره يک منطقه نقض قوانين داخلي و عرف بين المللي است. اجازه ورود نان و مواد غذايي به منطقه العکر را نمي دهند و مردم نمي توانند به بيمارستانها مراجعه کنند. نظاميان رژيم بحرين منطقه النويدرات را هم به محاصره خود درآورده اند.

اين نظاميان منطقه المعامير را هم به پادگان نظامي تبديل کردند. رژيم بحرين تا زماني که از راه حل سياسي بترسد، به برخوردهاي امنيتي خود ادامه خواهد داد. رژيم شجاعت پذيرفتن راه حل سياسي را ندارد، زيرا مي داند بخش زيادي از قدرت سياسي خود را از دست خواهد داد. آنها تصور مي کنند با برخوردهاي امنيتي مي توانند ثبات را برقرار کنند، اما در واقع در اشتباه هستند.

 زيرا ما شاهد پيچيده تر شدن اوضاع بحرين هستيم و نفرت از رژيم در قلب مردم تقويت مي شود. شما بايد خواست مردمي را که مي خواهند در کشور آزاد و با شرافت زندگي کنند بپذيريد. در حالي که شما همچنان به عقب گام بر مي داريد.

برچسب ها: بحرین ، آل خلیفه ، محاصره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.