سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

جای خالی دانش آموزان و معلمین در دبیرستان پاسداران عفت شهر بروجن

سه روز است که جای 22 دانش آموز در صندلی های کلاس دوم دبیرستان دخترانه « پاسداران عفت » شهر بروجن، خالی است ... و مدیر و معاون این دبیرستان هم نیستند ....

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد

آیین بزرگداشت و ختم سومین روز خاکسپاری درگذشتگان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان و فرهنگیان بروجنی، امروز ( دوشنبه؛ اول آبان ماه 91 )، در دبیرستان دخترانه « پاسداران عفت » بروجن برگزار شد.  

در این مراسم که مسئولان شهرستان بروجن، خانواده های جان باختگان و دانش آموزان این دبیرستان حضور داشتند، شرکت کنندگان، با قرائت قرآن و مرثیه خوانی برای ائمه اطهار (ع)، در فقدان 22 دانش آموز، مدیر و معاون دبیرستان پاسداران عفت، که در سانحه رانندگی شامگاه جمعه گذشته، جان خود را از دست دادند، به سوگ نشستند.

امام جمعه، فرماندار، و مسئولان ادارات شهرستان بروجن که در این مراسم بزرگداشت، حضور داشتند، با بیان تسلیت و ابراز تأثر از فقدان دانش آموزان، معلمان و همراهان آنان، یاد و خاطرشان را گرامی داشتند.

گفتنی است؛ 450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه هفته گذشته، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متأسفانه جمعه شب ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه سقوط و واژگونی شد که در این حادثه دلخراش، 26 دانش آموز و فرهنگی کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند.

شهرستان بروجن در فاصله 62 کیلومتری شهرکرد؛ مرکز استان چهارمحال و بختیاری است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
اعادات
۱۴:۲۸ ۰۲ آبان ۱۳۹۱
چه طور جونهاي مردم رو با اين مسخره بازياشون به کشتن ميدن. شادي روحشان صلوات.
محمد مهدی
۲۲:۳۰ ۰۱ آبان ۱۳۹۱
روحشان شاد