سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلایه های قهرمان لیگ گذشته بوکس:

هنوز مدال هایمان را نگرفته ایم /با این وضعیت در لیگ امسال شرکت نمی‌کنیم

سرمربی تیم قهرمان سوپر لیگ 90 گفت: هنوز پس از گذشت چند ماه از گرفتن حکم قهرمانی هیچ مراسمی برای تقدیر ازما از سوی مسئولان فدراسیون صورت نگرفته است.

عیسی گل محمدی سرمربی تیم پیوند ساپکو در گفتگو با خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت، متاسفانه پس ازگذشت چندماه از گرفتن مقام قهرمانی در سوپر لیگ بوکس هنوز مسئولان فدراسیون جام قهرمانی و مدالهایمان را به ما ندادند که این امر نشان از بی اهمیتی و بی توجهی مسئولان به مسابقات لیگ بوکس است.


وی درادامه افزود: تیم پیوند ساپکو رباط کریم در هر5 دوره مسابقات لیگ بوکس حضور داشته و توانسته با کسب مقام قهرمانی در این مسابقات اقتدار خود را نشان دهد، که متاسفانه به چشم مسئولان نمی‌آید.
رقابتهای لیگ برتر بوکس به هیچ عنوان برای ما خرجی نداشته است و برای باشگاهمان ضرر مالی داشته است.

عیسی گل محمدی درادامه اظهار داشت: قبل از آغاز رقابتهای لیگ برتر بوکس از سوی مسئولان وعده وعیدهای زیادی را شنیده بودیم که هیچ کدام از آنها محقق نشد، که جای بسیار تاسف است که چرا مسئولان فقط حرف می‌زنند و اجرا نمی‌کنند.


گل محمدی افزود: با توجه با این شرایط و بی‌توجهی مسئولان فدراسیون بوکس کشورمان به مسابقات لیگ قصد نداریم در لیگ بوکس 91 شرکت نکنيم و تازمانی که نظر مسئولان به لیگ تغییر نکند روی تصمیم خود خواهیم ماند.


گل محمدی درخصوص آتش سوزی منزلم چند متهم دستگیر شده است هنوز به طور دقیق مشخص نشده این حرکت از سوی چه کسی صورت گرفته است.
بهرحال پیگیر این مسئله هستم تا زمانی که مشخص نشود از سوی چه کسی می‌باشد آنرا رسانه ای نخواهم کرد./آق

برچسب ها: عیسی ، رباط کریم ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.