سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

فرزندم را با رضایت کامل، و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به اردوی راهیان نور فرستادم

محمد شمسی؛ پدر فاطمه شمسی، از دانش آموز جان باخته در حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان شهرستان بروجن، گفت: فرزندم را با رضایت کامل، و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به اردوی راهیان نور فرستادم، و هیچ گونه اجباری در این زمینه نبود.

در حاشیه مراسم بزرگداشت 26 دانش آموز و فرهنگی بروجنی در حسینیه اعظم شهرکرد، محمد شمسی؛ پدر فاطمه شمسی، یکی از این دانش آموز جان باخته در حادثه واژگونی اتوبوس، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد با اشاره به برخی جوسازی ها و بهره برداری های مغرضانه رسانه های غربی و بیگانه در چند روز اخیر و بدنبال وقوع حادثه ناگوار واژگونی اتوبوس دانش آموزان بروجنی، که منجر به جان باختن فرزند خود وی ( فاطمه شمسی ) و جمعی از همکلاسی هایش شد، گفت: من، فرزندم را با رضایت کامل، و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به اردوی راهیان نور فرستادم، و هیچ گونه اجباری در این زمینه نبود.  ان

وی، با اشاره به اهمیت والای فرهنگ ایثار و شهادت در اسلام و لزوم انتقال ارزش ها و آرمان های شهداء و دفاع مقدس به نسل های بعدی، برگزاری اردوهای راهیان نور در این زمینه را ضروری و مهم دانست و گفت: البته باید با برنامه ریزی و مدیریت صحیح، از بروز این قبلی حوادث ناگوار جلوگیری کرد.

پدر فاطمه شمسی، از دانش آموز جان باخته در حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان شهرستان بروجن، با اشاره به بزرگی و سنگینی مصیبت جان باختن فرزندان و نوجوانان دانش آموز، از حضور و همراهی اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی و کشوری و رؤسای قوای سه گانه در این حادثه و مراسمات مربوطه، بویژه پیام پرمهر و محبت و آرامش بخش رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی؛ حضرت آیت اله خامنه ای تشکر کرد و گفت: با انتشار پیام مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا، آرامش و تسکین خاصی در قلوب داغدیده ما ایجاد شد که حقیقتاً مایه سرافرازی هم بود، و اینجانب، به نوبه خود، و از طرف تمامی مصیبت دیدگان این سانحه، مراتب تقدیر و سپاسگزاری خود در این زمینه را اعلام می نمایم.

وی تأکید کرد: دشمنان اسلام، انقلاب و شهدای عزیز، بدانند که علیرغم توطئه های شوم و ننگین آنان، به لطف خدا، راه مقدس امام و شهداء با عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی، تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد یافت.

وی در پایان گفت: خودم، پدر و مادرم، تمام خانواده و سایر فرزندانم هم آماده جان فشانی در راه امام و شهداء، آرمان های انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه هستیم و در این راه، ذره ای دریغ نخواهیم کرد.

 

گفتنی است: 450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه هفته گذشته، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متأسفانه جمعه شب ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه سقوط و واژگونی شد که در این حادثه دلخراش، 26 دانش آموز و فرهنگی کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند. طی مراسمی هم که صبح امروز ( دوشنبه اول آبان ماه 91 ) با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان، در حسینیه اعظم شهرکرد برگزار شد، یاد و خاطره این جان باختگان، گرامی داشته شد. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
مهرانه
۲۰:۳۰ ۰۳ آبان ۱۳۹۱
پدر دانش آموزی که مجروحه (مریم) هم گفته خودم رضایت نامه رو با میل امضا کردم و دخترم رو راهی کردم . کاش به توطئه بیگانه ها دامن نزنیم . ما هموطنیم
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۱ آبان ۱۳۹۱
!!!!منم یکی از بازدید کننده ها بودم ولی به ما گفتن اگه نیاین نمره درس دفاعی رو نمیگیرین (اجبار)