سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف 4 تن و 570 کيلو موادمخدر در غرب استان تهران

فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران امروز از انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر و دستگيري سه قاچاقچي خبر داد و گفت: در اين عمليات پليسي چهار تن و 570 کيلوگرم موادمخدر کشف شده است.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، "سرهنگ ناصر اصلاني" امروز در نشست مطبوعاتي خود در اولين روز آبان ماه سال 91 كه با حضور رسانه ها، شبکه هاي خبري و اصحاب جرائد برگزار شد به تشريح يکي از عمليات مهم فرماندهي انتظامي ويژه غرب استان تهران در 10 روز گذشته پرداخت. 
سرهنگ اصلاني با تبريک فرا رسيدن اعياد ذي الحجه از تعامل و همکاري خوب مردم، رسانه هاي خبري و صدا و سيما با پليس در شش ماه گذشته و پوشش رسانه اي برنامه هاي هفته نيروي انتظامي قدرداني کرد.
وي در ادامه گفت: اقدامات پليس اين استان در مدت زمان گذشته مرهون همکاري، همدلي و پشتيباني مردم شريف شهرستان هاي غرب استان تهران بوده است. 
اصلاني خطاب به اصحاب رسانه بيان داشت: اطلاع رساني، رسالت خطير و بزرگي است که محقق شدن اين امر، ياس و نااميدي مجرمان و دسيسه گران قاچاق موادمخدر را در پي خواهد داشت. 
فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران با اشاره به نقش موثر مشارکت مردم و رسانه هاي خبري در ارتقاء احساس امنيت در اين استان خاطرنشان کرد: امنيت بدست آمده در اين استان، حاصل همکاري و مشارکت اصحاب جرائد و ساکنان اين منطقه انتظامي مي باشد.
سرهنگ اصلاني در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به کنترل باغات، سوله هاي کارگري، دامداري ها و گاوداري ها توسط پليس اين استان و انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر گفت: ماموران انتظامي اين استان با بدست آوردن اخبار و اطلاعاتي از ترددهاي مشکوک به يک گاوداري در روستاي "بيدگنه ملارد"، اقدامات اطلاعاتي ويژه اي را در اين زمينه در دستور کار خود قرار دادند.
به گفته اين مقام مسئول، با تلاش شبانه روزي ماموران انتظامي اين استان در شهرستان ملارد و انجام يکسري کار هاي اطلاعاتي در نتيجه سرنخي مبني بر تردد اعضاي باند توزيع مواد مخدر در گاوداري متروکه واقع در روستاي بيدگنه بدست آمد. 
سرهنگ اصلاني ادامه داد: در اين راستا بلافاصله تيمي از ماموران انتظامي با تجهيزات کافي در محل حاضر شدند و شبانه منطقه را دقيقا زير نظر گرفتند. 
وي گفت: با ورود يک دستگاه تانکر گازرساني سفيد رنگ به گاوداري با استفاده از اصل غافلگيري و محاصره کامل اطراف کاميون و پيش بيني هاي امنيتي و انتظامي، راننده به نام "محمد-س" 28 ساله و سرنشين کاميون به نام "فرزاد – ي" 36 ساله را دستگير کردند. 
وي تصريح کرد: ماموران پس از انجام يک عمليات ضربتي، يک دستگاه خودروي کاميونت و يک دستگاه خودروي نيسان را به همراه رانندگان آنها توقيف و جهت بازرسي به ستاد فرماندهي انتظامي ملارد منتقل کردند.
فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران بيان داشت: با بررسي دقيق کارشناسي و پيدايش محل اختفاي مواد مخدر در انتهاي تانکر مذکور، ماموران انتظامي با همکاري عوامل آتش نشاني از داخل تانکر گازرساني مقدار چهار تن و 570 کيلو و 750 گرم ترياک با لفافه کشف کردند.
سرهنگ اصلانيدر پايان خاطر نشان کرد: مواد مکشوفه به همراه متهمان دستگير شده و کاميون ها جهت سير مراحل قانوني و بررسي بيشتر در اختيار پليس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت./ف
برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.