سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اميريان در گفتگو باباشگاه خبرنگاران:

بايد در راستاي توانمندي توليدات رسانه‌اي گام برداريم

دبير کل دفتر تحکيم وحدت با بيان اينکه تاثير گذاري فعال رسانه‌هاي برون مرزي موجب اقدام ناشايستانه غربي‌ها شد گفت: دانشمندان ما نيز بايد در راستاي توانمندي و کارآمد کردن توليدات رسانه‌اي گام بردارند تا در اين زمينه به خودکفايي رسيده و به توان بالايي برسيم.

مهدي اميريان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدام ايادي استکبار در تحريم شبکه‌هاي برون مرزي صدا و سيما گفت: چند سالي است که ديپلماسي فعال و قوي جمهوري اسلامي ايران در عرصه بين المللي تواسته است بخشي از مسئوليت بيان حقايق و مواضع کشور را بر عهده بگيرد و در اين امرموفق بوده است.

وي اضافه کرد: تاثيرگذاري رسانه‌هاي برون مرزي ايران به حدي بوده است که خشم و عصبانيت غربي‌ها را به ميزاني رسانده است که موجب اين اقدام ناشايستانه و شتاب از سوي راه آنان شده است و نشانگر نقص آشکار آزادي بيان است.

دبير کل تشکيلات تحکيم وحدت خاطر نشان کرد: در درجه اول بايد خوشحال باشيم که توانستيم در عرصه سايبري موفق عمل کنيم و همچنين بايد به دنبال راه‌هاي جايگزيني براي افشاگري ادعاهاي دروغين ايادي استکبار پيدا کنيم.

وي اضافه کرد: دانشمندان ما نيز بايد در راستاي توانمندي و کارآمد کردن توليدات رسانه‌اي گام بردارند تا در اين زمينه به خودکفايي رسيده و به توان بالايي برسيم.

اميريان در ادامه اظهار داشت: در دستگاه ديپلماسي تقاضا داريم که اقدام ناشايستانه غربي‌ها را از طريق ديپلماسي فعال به گوش جهانيان رسانده و از حقوق ايران دفاع کنند و حقوق ملت را از مجامع بين الملل استيفا کنند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.