سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاره تازه وارد منچستر يونايتد:

همه چيز در انگليس برايم عذاب آ‌ور شده است

شينجي كاگادا معتقد است عملكرد او از شروع فصل در منچستريونايتد، اصلا قابل قبول نبوده و او در تلاش است آنرا بهبود ببخشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز، شينجي كاگاداي ژاپني كه در فصل تابستان از بورسيا دورتمند به شياطين سرخ پيوست مي گويد از زمان ورود به اين تيم تا هم اكنون، هرگز از عملكرد خودم راضي نبوده است.
او اعتراف كرد كه از فرم  خود ناراضي است و سعي در بهبود بخشيدن آن دارد.
اين لژيونر ژاپني كه فصل گذشته در لباس دورتمند، 17 مرتبه گلزني كرده بود از ابتداي فصل جديد بارها در تركيب اصلي فرگوسن قرار گرفته است.
اما در برد 4 بر 2 سرخ پوشان در مقابل استوك سيتي در روز شنبه در تركيب اصلي حضور نداشت.
وي در اين ارتباط گفت: هنوز با ليگ برتر خو نگرفته ام، بايد حقيقت را بگويم هنوز نتوانسته ام جايگاه خود را در تيم پيدا كنم و اين براي من دردسر ساز شده است.
حتي يك مسابقه هم از ابتداي فصل نبوده  كه من در آن از 90 دقيقه اي كه بازي كردم رضايت كامل داشته باشم و هنوز احساس ميكنم نتوانسته ام خود را با شرايط تطبيق دهم.
اين بازيكن 23 ساله اخيرا برنامه هاي بدن سازي ويژه اي را دريافت كرده تا بتواند قدرت و توانائي خود را افزايش دهند اما از قرار معلوم اين تلاش ها وضعيت او را بهبود نبخشيده است.
وي همچنين در ارتباط با مشكلات برقراري ارتباط نيز گفت:زبان انگليسي ام هنوز ضعيف است و به راحتي نمي‌توانم با همه ارتباط بگيرم و اين مشكلات من را دو چندان كرده است همه چيز در اينجا برايم عذاب آور شده است./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.