سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفير سابق ايران در چين در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دغدغه کانديداهاي رياست جمهوري آمريکا خدمت به رژيم جنايتکار صهيونيستي است

يک کارشناس سياست خارجي گفت: نارضايتي رژيم صهيونيستي از اوباما در برخي سياست‌ها و ناشناخته بودن ميت رامني براي آن‌ها باعث نامشخص بودن نتيجه انتخابات رياست جمهوري آمريکا بوده اما در عمل تفاوت چنداني نخواهد کرد.

جواد منصوري در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به نقش لابي صهيونيستي در انتخابات آمريکا اظهار داشت: رژيم صهيونيستي به تمامي سياست‌هاي داخلي و خارجي آمريکا تسلط داشته و هدايت کننده امور اين کشور است، بنابراين کانديداهاي رياست جمهوري در راستاي خدمت بيشتر و زمينه‌سازي براي تحقق اهداف اين رژيم غاصب تلاش مي‌کنند.

وي افزود: آيپک به عنوان بزرگترين تشکيلات لابي‌گري يهوديان آمريکا، طراح سياست‌هاي اين کشور بوده و نقش زيادي در انتخابات ايفا مي‌کند، بنابراين اوباما و رامني سياست‌ها و مواضع خود را در راستاي جلب حمايت يهوديان و همسو با رژيم صهيونيستي مطرح مي‌کنند.
 
اين کارشناس سياست خارجي ادامه داد: مسئله نفوذ و نقش لابي‌هاي صهيونيستي و تلاش کانديداها براي جلب حمايت آن‌ها داراي سابقه‌اي چندين ساله در آمريکا است، به طوري‌که بعضي از سياستمداران معتقدند وزارتخانه‌هاي آمريکا سرکنسولگري رژيم صهيونيستي در واشنگتن بوده و مستقل از آن عمل نمي‌کنند.

وي با اشاره به نزديک شدن انتخابات در آمريکا اشاره کرد: ميزان آراي اوباما و رامني نزديک به هم بوده و برآورد رژيم صهيونيستي از اهداف چهار ساله آينده خود و اينکه کدام کانديدا بهتر خواهد توانست منافعش را تامين کند، در پيروزي کانديداها تعيين‌کننده خواهد بود.

منصوري در پايان يادآور شد: نارضايتي رژيم صهيونيستي از اوباما در برخي سياست‌ها و ناشناخته بودن ميت رامني براي آن‌ها باعث نامشخص بودن نتيجه انتخابات بوده اما در عمل تفاوت چنداني نخواهد کرد، چرا که آن‌ها در نهايت، سياست‌هاي مشخصي را که از سوي رژيم صهيونيستي تدوين مي‌شود، اجرا خواهند کرد.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: آمریکا ، لابی ، رامنی ، اوباما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.