سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلهر: اتفاقات بازی برای پرسپولیس خوش یمن بود

کلهر در خصوص برد سرخپوشان مقابل راه آهن شهر ری گفت: پرسپولیسی ها از طریق اشتباهات و سهل انگاری مدافعان میانی راه آهن توانستند دو گل بزنند و سرخپوشان برنامه تاکتیکی شخصی دراین بازی به اجرا نگذاشتند.

محمد کلهر پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: متاسفانه پرسپولیس از روزهای اوجش فاصله گرفته است و بر اساس دو اتفاق توانسته بازی را به نفع خودش تمام کند.

کلهر در ادامه بیان کرد: تیم راه آهن نتوانست انتظارات را برآورده کند و بازی روانش را انجام نداد و با سهل انگاری مدافعانش نتیجه این بازی را به پرسپولیس واگذار کرد.

کلهر تصریح کرد: پرسپولیسي ها در کار تیمی و گروهی ضعف دارند و این تیم در انتقال سریع توپ از دفاع به میانه و از آنجا به خط حمله دچارمشکلاتی است.

اگر سرخپوشان بتوانند توپ را روی زمین بازی بگردانند بیشتر صاحب موقعیت می شوند و محمد نوری بهترین بازیکن این بازی بود چرا که به خوبی توانست حملات پرسپولیس را در میانه زمین طرح ریزی کند.

وی اظهار داشت: اشتباه بزرگ ژوزه سرمربی پرسپولیس این بود که انصاری فر بازیکن موثر زمین را در دقیقه 7 تعویض کرد این بازیکن تا دقایق پایانی بازی هم می توانست مدافعان راه آهن را با تکنیکش مشغول کند و مانع طرح ریزی حملات آنها به روی دروازه تیمش شود ژوزه با این تعویض نشان داد که از گل محمدی مشاوره نمی گیرد و بر اساس تفکراتش می خواهد پرسپولیس نتیجه بگیرد.

وی درمورد عملکرد تیم فوتبال راه آهن در این بازی گفت: راه آهنی ها پا به پای پرسپولیس بازی کردند اما بر اثر دو اشتباه گل خوردند در مجموع این تیم برخلاف حریفش در کار تیمی خوب بود، مهاجمان راه آهن باید بیشتر در عمق دفاع پرسپولیس گردند چرا که می توانستند از خط دفاع پرسپولیس عبور کرده و صاحب موقعیت گلزنی شدند که اینکار را انجام ندادند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: علی دایی سرمربی راه آهن باید زودتر از ایمان رزاقی راد را به زمین بازی می فرستاد چرا که این مهاجم می توانست با اضافه شدن به خط حمله مدافعان پرسپولیس را تحت فشار بگذارد و مثمر ثمرتر برای تیمش باشد.

وی در مورد استفاده نکردن از کریمی توسط سرمربی پرسپولیس گفت: خلاقیت یک مربی این است که اتحاد و همبستگی را در تیمش برقرار کند اما ژوزه تا الان باعث دور شدن بازیکنان از هم شده است.

در حال حاضر علی کریمی به مانند مهدی مهدوی کیا با اینکه سنش بالا رفته است، اما همچنان می توانند یکی از بازیکنان تأثیرگذار پرسپولیس باشد که متأسفانه ژوزه به این بازیکن اعتقاد ندارد.

وی در مورد عدم گلزنی انصاری فر در پرسپولیس گفت: کادر فنی پرسپولیس باید تمرینات اختصاصی برای این مهاجم در نظر بگیرند تا انصاری فر از لحاظ روحی و روانی تقویت شود، انصاری فر باید جایگاهش در خط حمله پرسپولیس تثبیت شود تا اعتماد به نفسش برای گلزنی بالا برود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس پتانسیل قهرمانی لیگ برتر را دارد، اگر امتیاز از دست ندهد تیم های بالای جدول همچون نفت تهران، فجر شهید سپاسی در هفته های اخیر نتایج ضعیفی گرفتند و پرسپولیس می تواند جایگاهش را در جدول رده بندی ارتقا دهد.

 مانوئل ژوزه برای بازگرداندن پرسپولیس به روزهای اوجش باید از مشاوره ها گل محمدی استفاده کند چراکه این مربی با تیم های لیگ برتر آشنایی کامل دارد و می تواند پرسپولیس را از بحران خارج کند./آق
برچسب ها: کلهر ، پرسپولیس ، راه آهن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.