سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

اجراي طرح های مهر ماندگار در حوزه گاز لرستان

مدیر عامل شركت گاز لرستان گفت: تمامی طرح های مهر ماندگار در حوزه گاز استان به طور كامل اجرا و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبر نگاران لرستان علی گودرزی' افزود: 15 پروژه گاز رسانی طرح مهر ماندگار استان با تلاش مجموعه شركت گاز به سرعت اجرا شده و بسیار زودتر از برنامه تعیین شده به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به پراكندگی این پروژه ها در سطح استان، اظهار داشت: تمامی شهرستان های استان به یك نسبت از پروژه های گاز رسانی در طرح مهر ماندگار بهره مند شدند .

وی تصریح كرد: با اجرای خطوط تغذیه گاز این شهرها شرایط گازرسانی به روستاهای مسیر تسهیل شده و می توان تعداد روستاهای بهره مند از گاز را افزایش داد .

گودرزی با بیان اینكه پروژه های مهر ماندگار از برنامه های ویژه و بسیار با اهمیت دولت خدمتگزار است، افزود: برای اجرای این پروژه ها اعتباری معادل 111 میلیارد ریال هزینه شده است .

وی اظهار داشت: در حال حاضر حدود 55 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز بهره مند هستند و 316 روستای استان به شبكه گاز طبیعی وصل شده اند كه امید می رود با توسعه گازرسانی در سال جاری این میزان افزایش چشمگیری داشته باشد.

به گفته گودرزی هم اكنون 332 هزار خانوار تحت پوشش خدمات گازرسانی در كل استان قرار دارند كه از این تعداد، 50 هزار خانوار مربوط به گاز رسانی به بخش روستایی و 282 هزار خانوار در بخش گاز شهری است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.