سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

قطع شبكه های تلویزیونی ایران در ماهواره ها بیانگر رفتار دو گانه غرب است

امام جمعه كوثر گفت: قطع شبكه های تلویزیونی ایران در ماهواره ها بیانگر رفتار دو گانه غرب در برخورد با موضوع جریان آزاد اطلاعات و آزادی بیان و فعالیت‌های رسانه‌ای است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل /  حجت الاسلام لطف الله عبداللهی افزود: جمهوری اسلامی ایران ندای آگاهی و بیداری برای جامعه انسانی سرداده اما قدرت های غربی و در راس آنها آمریكا با عملی غیرقانونی به قطع شبكه های تلویزیونی ایران درماهواره ها دست زده اند.

وی گفت: این حركت مذبوحانه كه از سر عجز و ناتوانی انجام شده روشن ترین گواه این واقعیت این است كه آزادی بیان در غرب جز شوخی و ادعای دروغ نیست.

امام جمعه كوثر افزود: این اقدام نظام سلطه در مسدودسازی جریان آزاد اطلاعات و قطع شبكه های ایرانی ریشه در اسلام ستیزی آنها دارد و حاكی از نگرانی دشمنان از نفوذ فزاینده بیداری اسلامی در جهان است.

حجت الاسلام لطف الله عبداللهی گفت: رسانه های ایرانی در انعكاس اخبار و اطلاعات آن بسیار خوب عمل كرده اند و این نشان می دهد كه مراكز تصمیم گیری غرب تحت تاثیر صهیونیست ها در اوج استیصال و درماندگی در برابر بیداری ملت ها به ویژه بیداری اسلامی قرار گرفته و به همین منظور حاضر به انجام هرگونه رفتار غیرقانونی شده اند.

وی بر هوشیاری دشمنان در برابر توطئه های دشمنان تاكید كرد و گفت: مراكز تصمیم گیری غرب تحت تاثیر صهیونیست‌ها در اوج استیصال و درماندگی در برابر بیداری ملت‌ها به ویژه بیداری اسلامی قرار گرفته و به همین منظور اقدام به قطع پخش شبكه‌های برون مرزی صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران كرده‌اند تا به خیال خام خود جلو انتشار دیدگاه‌ها و نظرات مخالف با جریان‌ها صهیونیستی و غربی را بگیرند./س 

برچسب ها: اردبیل ، قطع ، شبکه ، تلویزیونی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.