سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد کوفي عنان از سخنان پل رايان درباره مداخله نظامي در سوريه

کوفی عنان سخنان پل رایان، معاون میت رامنی، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری امریکا درباره مداخله نظامی در سوریه را موجب وخامت اوضاع در این کشور دانست.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه پرس تي وي ، فرستاده سابق سازمان ملل و اتحادیه عرب به سوریه از سخنان اخیر معاون نامزد جمهوری‌خواه انتخابات امریکا درباره مداخله نظامی در سوریه انتقاد کرده است.

عنان که روز یک‌شنبه  در برنامه «جی پی اس» شبکه خبری سی ان ان شرکت کرده بود تصریح کرد اوضاع سوریه پیچیده‌تر از لیبی است و مداخله نظامی در این کشور می‌تواند به بدتر شدن وضعیت بی‌انجامد.

دبیرکل سابق سازمان ملل همچنین خاطرنشان کرد رایان کاملا اشتباه می‌کند و مداخله نظامی در سوریه کارآیی نخواهد داشت.

رایان ۱۱ اکتبر در مناظره انتخاباتی معاونان نامزدهای انتخابات امریکا در شهر دنویل در ایالت کنتاکی گفته بود امریکا نباید منتظر حصول توافقی از سوی عنان می‌ماند و این تاخیر زمان بیش‌تری در اختیار بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه گذاشته است.

سوریه از ماه مارس ۲۰۱۱ صحنه ناآرامی‌هایی بوده است.

دمشق خراب‌کاران، شورشيان و تروريست‌هاي مسلح را مسئول اين ناآرامي‌ها مي‌داند، در حالي که مخالفان نيروهاي دولتي سوريه را به دخالت در اين کشتارها، متهم مي‌کنند.

دولت سوریه می‌گوید که بحران این کشور از خارج هدایت می‌شود و عربستان سعودی، قطر و ترکیه را به مسلح کردن مخالفان متهم می‌کند.
برچسب ها: بین الملل ، عنان ، رایان ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.