سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«امروز و فردا» ی کودکان در قلهک کلید می خورد

سریال « امروز و فردا» برای گروه سنی کودکان و نوجوانان به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی داود قچاق 2آبان در قلهک تهران کلید می خورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، داود قچاق (تهیه کننده)  این خبر را اعلام کرد و افزود: ساخت این سریال که به سفارش گروه کودک و خردسال شبکه دو و به مناسبت نوروز 92 تهیه می شود، چهار ماه طول می کشد و زمان پخش آن نیز 13 اسفند امسال تا 13 فروردین 92 اعلام شده است.
او تصریح کرد: این سریال 30 قسمتی رویکردی اجتماعی دارد و قصد داریم در آن بچه ها را با راه و رسم درست زیستن و اخلاق انسانی آشنا کنیم.
به گفته قچاق «امروز و فردا» با نگاهی متفاوت به موضوعات روز کودک و نوجوان مانند تقلب، امانتداری،دروغ، نحوه استفاده از اینترنت و تکنولوژی های روز و موارد دیگر می پردازد ؛ از سوی دیگر این سریال احیای آداب و سنن کهن ایران مانند صله رحم، خانه تکانی ، چهارشنبه سوری را مورد تاکید قرار داده است.
این تهیه کننده تصریح کرد: فیلمنامه « امروز و فردا » به سرپرستی احمد علی حامد و همکاری مهدی غلام حیدری، بیتا شباهنگ و پژمان شفیع پور نوشته شده و در آن همه اتفاقات و جریان های حول محور کنجکاوی های پسر 13 ساله ای به نام امید شکل می گیرد که در خانواده ای از طبقه متوسط جامعه متولد شده است، خانواده ای که تلاش می کنند کاملا منطقی و به شیوه ای درست به دغدغه های ذهنی پسر نوجوانشان پاسخ دهند.دغدغه هایی که مختص بسیاری از کودکان و نوجوانان ایران است.
قچاق از آغاز فیلمبرداری «امروز و فردا» در چند روز آینده خبر داد و افزود: لوکیشن این سریال در قلهک تهران قرار دارد و رضا فیاضی، لاله صبوری، مهران صادقی، پدرام اسدزاده، علی مقصودی و علی سلیمانی به عنوان بازیگر، فهیمه کمالی (دستیار کارگردان)، بابک بذرافشان ( مدیر تصوری برداری)، سامان شهامت (مدیر صدا)، بنیامین و آزاده قچاق( تدوینگر)، حسین فاضلی (آهنگساز)، سید جلال موسوی (طراح گریم) ما را در این پروژه یاری خواهند کرد.
او درباره دلایل ساخت این سریال برای کودکان ونوجوانان گفت: معتقدم موثرترین شیوه برای اصلاح جامعه و تبیین فرهنگ اخلاق مداری فردی و اجتماعی برنامه سازی و تربیت گروه سنی کودک است. این گروه که آینده ساز جامعه هستند بسیار تاثیر پذیرند و اگر در این حوزه سرمایه گذاری کلان انجام گیرد، آینده کشور تضمین خواهد شد./ي2
برچسب ها: امروز ، فردا ، شبکه دو ، سریال ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.