سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلطانی: حضور بی تاثیر در لیگ سودی برایمان ندارد

رئیس هیئت بوکس کرمانشاه در خصوص حضورشان در لیگ برتر بوکس گفت: متاسفانه از سوی هیچ ارگان و سازمانی حمایت مالی نمی شویم و باتوجه به حواشی که در لیگ سال گذشته بوجود آمد حضورمان در این مسابقات سودی ندارد.

 داریوش سلطانی رئیس هیئت بوکس استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  بیان داشت:  تیم استان کرمانشاه  امسال در سوپر لیگ برتر بوکس حضور پیدا نمی کند، زیرا ما هنوز نتوانسته ايم حامی مالی پیدا کنیم که بتواند هزینه های تیم مان را تامین کنند. اکثر کارخانه هایي که پیش از این به عنوان اسپانسر بودجه مالی ما را تامین می کردند اکنون بصورت نیمه تعلیق در آمده و توان آنها نیست که از ما حمایت کنند.

وی افزود: معتقدم عدم حضور ما در سوپر لیگ باعث می شود یک تیم قوی از لیگ حذف شود و تا حدودی از انگیزه مشت زنان برای بازی کردن کاسته می شود این تیم کرمانشاه برای بقا در لیگ احتیاج به منابع مالی دارد که متاسفانه فراهم شده است.

 وی از لیگ گذشته هم ابراز گله مندی کرد و اظهار داشت:  سوپر لیگ بوکس تاکنون سودی برای ما نداشته است سال گذشته تا مرز فینال  این مسابقات پیش رفته بودیم ولی در مسیر مسابقات مشت زنانمان دچار سانحه شدند و نتوانستند در زمان وزن کشی مسابقات به موقع در سالن حاضر شوند.

وی افزود: اگر چه ما با مسئولان فدراسیون  تماس گرفتیم و درخواست تغییر زمان فینال رقابتها را داشته ایم اما آنها توجهی به خواسته ما نداشتند.

همین تصمیم گیری هاي  نادرست و بی توجهی مسئولان فدراسیون مجهز می شود که انگیزه  تیم ها برای حضور در مسابقات کاهش یابد./آق
برچسب ها: سلطانی ، مسابقات ، بوکس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.