سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات تيم پتروشيمي عسلويه از انحلال!

تيم تنيس روي ميز پتروشيمي عسلويه پس از رفع مشكلاتش از خطر انحلال نجات يافت.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در حالي كه قرار بود تيم تنيس روي ميز پتروشيمي عسلويه (قهرمان رقابت هاي ليگ دسته يك سال 90) منحل شود و اين تيم بازيكناني را كه براي جذب در سوپر ليگ سال 91 انتخاب كرده بود را به صورت آزاد گذاشت تا با ساير تيم ها قرارداد ببندند، هيئت تنيس روي ميز بوشهر به كمك اين تيم آمد تا از انحلال نجات يابد.

بر اساس اين گزارش، ماجرا از اين قرار بود كه تيم پتروشيمي عسلويه به دليل نامه اي كه از وزارت ورزش و جوانان دريافت كرده بود اجازه تيم دادن در سوپر ليگ 91 را نداشت.

در اين نامه نوشته شده بود كه يك شركت دولتي حق ندارد در ليگ حرفه اي بيش از يك تيم بدهد و همين عامل باعث شد تا پتروشيمي از بازيكناني همچون واحد مالميري، ميديا لطف الله نسبي، بهنام رحمت پناه و عارف احمدي فر كه با رقم هاي بالا براي پيوستن به اين تيم صحبت كرده بودند بگذرد.

در حالي كه سه بازيكن ديگر به جز احمدي فر جذب تيم هاي ديگر شدند اكنون پتروشيمي اعلام كرده است كه مي تواند با عنوان پتروشيمي نوري بوشهر در ليگ حضور يابد.

به اين ترتيب حامي مالي اين تيم هيئت بوشهر خواهد بود و امكان حضور در سوپر ليگ براي اين تيم فراهم مي آيد.

در اين گزارش آمده است نمايندگان تيم پتروشيمي نوري بوشهر در جلسه قرعه كشي ليگ 91 در محل فدراسيون تنيس روي ميز حاضر شدند؛

 شكيبي نسب سرپرست اين تيم در گفتگو با خبرنگار ما قول حضور صد در صد در ليگ را نداد، وي اظهار داشت: از آنجا كه هيئت تنيس روي ميز بوشهر حامي مالي ما شد مشكلي براي حضور در سوپر ليگ نداريم اما با اين حال مشكلات به طور كامل حل نشده و حضورمان قطعي نشده است.

گفتني است، با تغيير حامي مالي براي اين تيم امكان جذب بازيكنان با قراردادهاي بالا برايشان وجود نخواهد داشت و به طور قطع رقم قراردادهاي اين تيم پايين خواهد آمد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.