سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گردش در آکواریوم جورجیا از کنار رایانه +عکس

آكواریوم جورجیا بزرگ‌ترین آكواریوم‌ دنیاست، ولی دیدن این آكواریوم عظیم برای بسیاری از مردم جهان امكان‌پذير نیست به همین دلیل این هفته گردشی مجازی در این شاهكار شبیه‌سازی طبیعت خواهیم داشت.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، آكواریوم جورجیا بزرگ‌ترین آكواریوم‌ دنیاست، ولی دیدن این آكواریوم عظیم برای بسیاری از مردم جهان امكان‌پذير نیست به همین دلیل این هفته گردشی مجازی در این شاهكار شبیه‌سازی طبیعت خواهیم داشت.

جالب است بدانید كه ظرفیت این آكواریوم بیش از 2/5 برابر ظرفیت دومین آكواریوم بزرگ دنیاست! و به علت وسعت خارج از تصور آن، سایت آكواریوم نیز اطلاعات بسياري را در خود جاي داده است كه به علت كمبود فضا از شرح اطلاعات كامل این سایت معذور خواهیم بود و تنها به بررسی قسمت‌های اصلی سایت خواهیم پرداخت. برای ورود به محیط این سایت كافیست در مرورگر ‌خود نشاني http:‌/‌‌/‌www.georgiaaquarium.org را وارد كنید تا به دنیای مجازی این آكواریوم وارد شوید.



صفحه اصلی

این صفحه از 4 قسمت تشكیل شده است كه به ترتیب از بالا به پايين به شرح زیر هستند.

• منوی اصلی: این قسمت شامل منویی از لینك‌های قابل دسترسی در سایت است كه شامل جستجو در آكواریوم، پشتیبانی از آكواریوم، برنامه‌های مخصوص مدارس، اعضا و در نهایت رزرو بلیط برای رخدادها خواهد بود.

• تصاوير: در این قسمت می‌توانید تصاویر متحرك زیادی را مشاهده كنید. این تصاویر هر چند ثانیه یك بار به طور خودكار تغییر مي‌كنند.

• نوار اخبار: در این نوار متحرك می توانید به اطلاعات خبری مختلف مرتبط با آكواریوم جورجیا دست یابید.

• لینك‌های اصلی: در این قسمت می‌توانید تمامی لینك‌های اصلی سایت را در قالب طبقه بندی‌های منظم ببینید و برای كسانی كه علاقه‌ای به گشتن در سایت ندارند، یك مسیر سریع برای دستیابی به اطلاعات محسوب می‌شود.



گالری فیلم


در این قسمت به آرشیو عظیمی از فیلم‌های مربوط به موجودات این آكواریوم دست خواهید یافت، جالب اینجاست كه بسیاری از این فیلم‌‌ها از تحقیقات علمی انجام شده روی موجودات آكواريوم ساخته شده‌اند و داراي ارزش علمی بسیار بالایی هستند.

این آكواریوم به علت دارا بودن گونه‌های بسیار كمیاب، مورد توجه محققان و گردشگران زیادی در تمام دنيا قرار دارد و به همین دلیل برگزاری نشست‌های تخصصی و رخدادهای علمی در سطوح مختلف امری طبیعی محسوب می‌شود. در بخشي از سایت می‌توانید به اطلاعات دقیقی از نمایشگاه‌ها و رخداد های در پیش رو دست یابید و از قسمت تعیین شده نیز می توانید به صورت آنلاین برای رزرو بليت این نمایشگاه‌‌ها و رخدادهاي علمي اقدام كنید.



امكانات داخلی

مسلما مراجعان به یك موزه كوچك توقعی برای استفاده از امكانات رفاهی در طول مسير بازديد ندارند، ولی با توجه به ابعاد عظیم این موزه دریایی می‌توان انتظار داشت هر گردشگر زمان بسیار طولانی‌ای را در این مكان سپري كند و عواملی مانند گرسنگی براحتی می‌توانند لذت بازدید از این محیط را كاهش دهند.

به همین دليل در سایت آكواریوم جورجیا بخش ویژه‌ای برای معرفی امكانات رفاهی این آكواریوم در نظر گرفته شده است كه شامل محل رستوران‌ها، كافه‌ها و... است؛ دیدن اين بخش حتي براي آنها كه نمي‌خواهند به جورجيا بروند خالی از لطف نخواهد بود.

 
 
 

 
 
 
 
 

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.