سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحماني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

طرح حمايت از توليد ملي و ايجاد تسهيلات به زودي تهيه مي‌شود/نگاه‌ها به حوزه توليد اصلاح شود

رئيس كميسيون صنايع و معادن مجلس از تهيه طرح حمايت از توليد ملي و ايجاد تسهيلات خبر داد و گفت: اين طرح در حوزه ماليات،‌ بيمه و برخي تسهيلات سه ساله تهيه شده است.

رضا رحماني نماينده تبريز،‌آذرشهر و اسكو در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از تهيه طرح حمايت از توليد ملي و ايجاد تسهيلات خبر داد و گفت:‌اين طرح تا هفته آينده تقديم مجلس خواهد شد.

وي افزود: در اين طرح  نظر بر اين است با استناد به شرايط جديد و اقتصاد مقاومتي بستري را تهيه كنيم تا برخي تسهيلات سه ساله و تشويقاتي در حوزه ماليات، بيمه و جاهايي كه مشكلات وجود دارد ارائه شود.

رئيس كميسيون صنايع و معادن با اشاره به ضمانت اجرايي اين طرح گفت: يكي از دغدغه‌هاي مهم ما عدم اجراي قوانين بسيار خوب و مادر در اين زمينه است چرا كه در قانون بودجه 91 احكام عالي بسيار خوبي داشتيم كه عملياتي نشد.

رحماني  گفت:‌قانون استفاده حداكثر از ساخت داخل، قانون بهبود فضاي كسب و كار، قانون پنجساله پنجم توسعه و قانون بودجه سال جاري از جمله قوانين مادري هستند كه به خوبي اجرا نشده است.

وي در ادامه خاطرنشان كرد:‌معتقديم مشكل قانوني در زمينه توليد وجود نداشته و بايد نگاه‌ها به حوزه توليد اصلاح شود به طوري كه به بخش توليد بايد به عنوان موتور اقتصادي نگاه شود.

نماينده تبريز در خانه ملت افزود: اميدواريم اين طرح بتواند گامي مثبت در اين راستا بردارد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.