سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه های دهه امامت در برنامه "مجله قرآنی "تشریح شد

برنامه های دهه امامت و ولایت (از عید قربان تا غدیر)که از جمعه 5 آبان ماه مصادف با عید قربان تا یکشنبه 14آبان در ایران و برخی کشورها برگزار می شود در برنامه "مجله قرآنی"تشریح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛ مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر در برنامه "مجله قرآنی"  در تشریح برنامه های دهه امامت و ولایت گفت: در دهه امامت و ولایت برنامه هایی با موضوع تبلیغ و ترویج واقعه غدیر همراه با جشن عید غدیر و همچنین برنامه هایی فرهنگ ساز برای تبیین و تعمیق حقیقت واقعه غدیر اجرامی شود.
بنابراين گزارش؛ "حسین ظریف منش"، تقویت نهضت نرم افزاری و پژوهش درباره غدیر را از اهداف برنامه های این دهه برشمرد و گفت: تبیین و معرفی فضایل امیرالمومنین(ع)، طرح سیره حضرت علی(ع) به عنوان الگوی جامع برای زندگی فردی و زندگی سیاسی و همچنین استفاده از واقعه غدیر و حضرت علی (ع) به عنوان محور وحدت از دیگر برنامه های این بنیاد به مناسبت عید سعید غدیر خم است.
ظریف منش در ادامه به برنامه های تدارک دیده شده در کشور اشاره و اضافه کرد: بازسازی صحنه های واقعه غدیر در100شهر به همت سازمان بسیج،‌ برپایی همایش سراسری شعر غدیر، ‌رونمایی از چند کتاب و برپایی مسابقات خطبه غدیر در مراکز فرهنگی از جمله برنامه های این دهه مبارک است.
مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر افزود: مراسم خطبه خوانی غدیر، برگزاری جشنواره های مختلف، تجهیز کتابخانه های سازمان ها به کتاب هایی با موضوع غدیر، برگزاری مسابقات کتاب خوانی و سنت حسنه تجلیل از سادات از دیگر برنامه های این دهه به شمار می رود.
گفتني است؛ برنامه "مجله قرآنی" که هرروز از ساعت14:35 از شبکه رادیویی قرآن پخش می شود در دهه ولایت و امامت برروی آنتن نمی رود و پس از عید غدیرخم با قالب و عوامل جدید تقدیم شنوندگان رادیو قرآن خواهد شد./ص

برچسب ها: امامت ، برنامه ، قرآن ، مجله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.