سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریر/

شوراهای اسلامی نقش اساسی در مدیریت بحران مناطق زلزله زده دارند

نماینده استان آذربایجان شرقی در شورای عالی استانها نقش شوراهای اسلامی شهر و روستاها را در مدیرین بحران مناطق زلزله زده بسیار مهم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،شهبازیان بااشاره به پتانسیل بالای شوراهای اسلامی شهر و روستاها نقش آنها در جذب و هدایت مشارکتهای مردمی، جذب خیران، کمک فکری و مدیریتی به ستادهای معین بازسازی و نهایتاً تسریع در امر ساخت اماکن روستایی با بهره گیری از مشارکت مردم برشمرد و برهمکاری و همراهی شوراهای اسلامی با دستگاه های اجرایی تأکید کرد.

این مقام مسئول گفت: از توان شوراها می توان در توزیع عادلانه خدمات و امکانات مورد نیاز مردم در مناطق روستایی بهره کافی و لازم را برد.

رئیس شورای شهرستان اهر بر توزیع عادلانه امکانات در تمامی مناطق روستایی تأکید کرد و افزود: با شروع فصل سرما امیدواریم کانکس های 12 متری اسکان موقت و 24 متری احشام با افزایش اکیپ های نصب، در اسکان روستائیان عزیز تسریع گردد.

وی، در پایان یادآور شد مسئولین ذیربط تمهیداتی فراهم نمایند که امکانات و عملیات ساخت و ساز در تمامی روستاها یکسان باشد و روستائیان دور افتاده از این امکانات که دولت با تأمین مصالح و اکیپ های فنی و مهندسی فراهم کرده عقب نمانند. /س

برچسب ها: شوراها ، نقش ، مناطق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.