سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

آیین بزرگداشت جان باختگان سانحه واژگونی اتوبوس دانش آموزان بروجنی، برگزار می شود

آیین بزرگداشت و ختم سومین روز خاکسپاری درگذشتگان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان شهرستان بروجن، روز دوشنبه؛ اول آبان ماه، در حسینیه اعظم شهركرد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :
حجت الاسلام محمدعلی نكونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد، و علی اصغر عنابستانی، استاندار، در پیام مشتركی، از مردم برای حضور در آیین بزرگداشت درگذشتگان حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان شهرستان بروجن دعوت كردند.
در این پیام آمده است: به مناسبت حادثه تأسف‌بار و تألم برانگیز سانحه تصادف كاروان راهیان نور شهرستان بروجن، كه منجر به پرواز ملكوتی جمعی از عزیزترین دانش‌آموزان دختر این شهرستان شد، مراسم ترحیم آن نهال‌های نورسیده، از ساعت 10 تا 11:30 صبح روز دوشنبه؛ اول آبان ماه 91، در حسینیه اعظم شهركرد برگزار می شود.
در این پیام، از مردم استان چهارمحال و بختیاری برای حضور در این مراسم دعوت شده است.

450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه هفته گذشته، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متأسفانه جمعه شب گذشته ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه سقوط و واژگونی شد که در این حادثه دلخراش، 26 دانش آموز و فرهنگی کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.