سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

شکایت باشگاه فولاد ماهان از کنفدراسیون واترپلو آسیا

مدیر باشگاه فولاد ماهان اصفهان گفت: به دلیل لغو مسابقات واترپلو آسیا این باشگاه از کنفدراسیون آسیایی این رشته ورزشی شکایت و درخواست خسارت کرده است.

 محمدرضا ساکت در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان اظهار کرد: شکایت خود را از این نهاد بین المللی از طریق فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.
وی افزود:مسابقات واترپلو قهرمانی باشگاه های آسیا قرار بود اواخر سال گذشته به میزبانی کویت برگزار شود اما میزبان دو بار زمان برگزاری این مسابقات را تغییر داد و در نهایت از میزبانی مسابقات انصراف داد .

مدیر باشگاه فولاد ماهان اصفهان با اشاره به اینکه تیم واترپلو این باشگاه برای شرکت در مسابقات آسیایی دو بازیکن خارجی را به خدمت گرفته بود،گفت: این بازیکنان دو روز قبل از زمان اعلام شده برای برگزاری مسابقات از آمریکا وارد کویت شدند.

وی افزود: باشگاه فولاد ماهان اصفهان با انجام مراحل نقل و انتقال و اسکان این بازیکنان در کویت متحمل هزینه شد و کنفدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو باید در این زمینه جوابگو باشد و به باشگاه فولاد ماهان اصفهان خسارت پرداخت کند.

ساکت از کنفدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آسیا به عنوان یک نهاد بین المللی بی نظم نام برد و افزود: مسابقات آسیایی این رشته ورزشی در سطح کیفی خوبی برگزار نمی شود و همین موضوع موجب شده تا بسیاری از حامیان مالی انگیزه ای برای سرمایه گذاری در این رشته ورزشی نداشته باشند.

مدیر باشگاه فولاد ماهان اصفهان با اشاره به اینکه دور جدید مسابقات واترپلو باشگاههای آسیا قرار است به میزبانی عربستان سعودی برگزار شود، ابراز امیدواری کرد:فدراسیون عربستان سعودی برای برگزاری مطلوب این مسابقات تمهیدات لازم را فراهم کند تا مسابقات آسیایی این رشته ورزشی بار دیگر لغو نشود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.