سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

فاز اول پایانه مرزی بیله‌سوار افتتاح می‌شود

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: فاز اول پایانه مرزی بیله‌سوار به مساحت چهار هکتار به زودی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / عبدالحسین علی‌اکبری افزود: محوطه‌سازی پایانه مرزی بیله‌سوار 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: این مجموعه در مساحت 2 هزارو400 متر مربع و 1.5 هکتار محوطه‌سازی با اعتباری بالغ بر50 میلیارد ریال از بهمن ماه سال 89 آغاز شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل افزود: پروژه محوطه‌سازی اطراف سالن تجاری نیز در مساحت هشت هکتار و با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ریال از بهمن ماه سال 88 آغاز شده و فاز اول آن به مساحت چهار هکتار به زودی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

علی‌اکبری گفت: سالن مسافری و سردرب‌های ورودی و خروجی پایانه مرزی بیله‌سوار برای ارائه خدمات بهتر، مطلوب و در شأن مسافرین دو کشور ایران و آذربایجان با تمام امکانات رفاهی و تاسیسات جانبی ساخته می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به احداث و راه‌اندازی مجتمع‌های بین‌راهی و پرداخت تسهیلات برای سرمایه‌گذاران افزود: اغلب پروژه‌های در حال اجرا پیشرفت بالای 70 درصد دارند اما برخی از این مجتمع‌های خدماتی به دلیل کمبود نقدینگی و نبود حمایت‌های لازم در حالت رکود و تعطیلی قرار دارند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل به هزینه تاسیسات و زیرساخت‌های لازم در تقویت گردشگری و توسعه این بخش اشاره کرد و گفت: امسال 9 مجتمع خدمات بین راهی در دست احداث است و شش مورد نیز تاکنون مورد بهره‌برداری قرار گرفته است./س 

برچسب ها: اردبیل ، افتتاح ، فاز ، اول ، پایانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.