سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام دعوتي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فهرست خصوصيات يک رجل سياسي براي ورود به صحنه انتخابات را مشخص کنيم

عضو شوراي مرکزي جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي گفت: بايد يک فهرستي نوشته شود که افراد چه خصوصيتي داشته باشند که به عنوان يک رجل سياسي وارد صحنه شوند همچنين در اين زمينه بايد افرادي که حائز اين شرايط هستند نيز مشخص شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمين سيد ميرابوالفتح دعوتي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در تعريف عبارت «رجل سياسي» گفت: رجل سياسي بايد فردي با سابقه مديريت و متعهد به انقلاب باشد تا بتواند با مردم کنار بيايد.

عضو شوراي مرکزي جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي در ادامه تصريح کرد: متأسفانه همان‌گونه که مشاهده مي‌کنيم رييس‌جمهوري که به عنوان يک رجل سياسي وارد صحنه مي‌شود در ابتدا به يک نحو رفتار مي‌کند و در پايان که عملکرد ايشان را بررسي مي‌کنيم به‌گونه‌اي ديگر تغيير يافته‌است که اين موضوع در نوع خود يک آفت محسوب مي‌شود.

وي افزود: معتقدم در اين زمينه براي اينکه درجه خطا نيز کاهش يابد بايد يک فهرستي نوشته شود که افراد چه خصوصيتي داشته باشند که به عنوان يک رجل سياسي وارد صحنه شوند همچنين در اين زمينه بايد افرادي که حائز اين شرايط هستند نيز مشخص شوند.

عضو شوراي مرکزي جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي در پايان خاطر نشان کرد: اينکه يک فرد رجل سياسي باشد صرفا به اين معنا نيست که بايد حتما مرد باشد، بلکه بايد مردانگي داشته باشد و همانطور که مي‌بينيم مديريت زن‌ها نيز در جامعه هست و خيلي هم خوب است اما به نظر من رياست جمهوري يک کار مردانه است و بهتر است که مردان اين پست را داشته باشند.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.