سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

2خودروساز بزرگ، صادرکنندگان نمونه و ممتاز کشوری شدند

در مراسم روز ملی صادرات، گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو به ترتیب تحت عنوان صادرکننده ممتاز و نمونه معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، شب گذشته در شانزدهمین مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه کشور، شرکت سایپا به عنوان صادرکننده ممتاز و ایران خودروبه عنوان صادرکننده نمونه معرفی شدند.


بر اساس این گزارش گروه خودروسازی سایپا برای ششمین بار موفق به کسب عنوان صادرکننده نمونه در ایران شد و تندیس و لوح تقدیر صادرکننده ممتاز کشوری را نیز از آن خود کرد.


 کسب رتبه اول صادرات خودرو کشور، افزایش 100 درصدی میزان صادرات و کسب رتبه اول فروش خودروسواری در بازار عراق باعث شده است که این شرکت خودروساز در عرصه صادرات بی رقیب باقی بماند.


همچنین از جمله مهم ترین دلایل انتخاب شرکت سایپا به عنوان صادرکننده ممتاز تداوم روند صعودی صادرات، سودآوری در صادرات، خدمات پس از فروش گسترده در خارج از کشور، تعهد مدیریت ارشد سازمان به تحقق اهداف صادراتی جهت کسب جایگاه مناسب و شایسته در بین خودروسازان جهانی، ثبات در سیاست های صادراتی و تاکید بر صادرات سود آور تحت نام و برند ایرانی است.


شرکت سایپا برای سال جاری برنامه صادرات 80 هزار دستگاه خودرو را تدارک دیده است که بخشی از آن از طریق صادرات محصول تیبا با استانداردها و آپشن های روز دنیا محقق خواهد شد.


بر اساس این گزارش گروه خودروسازی ایران خودرو نیزدر این مراسم، تندیس و لوح تقدیر ویژه  صادرکننده نمونه را دریافت کرد.


 این گزارش حاکی است، بیش از 580 شرکت در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات فنی مهندسی متقاضی دریافت جایزه این دوره شدندکه دراین میان ایران خودرو نیز موفق به کسب جایزه ویژه صادر کننده نمونه در بخش خودرو سواری شد.


 همچنین، ایران خودرو بر اساس شاخص هایی چون توسعه برند ملی در بازار جهانی، تدابیر مدیریت ارشد برای سودآور کردن صادرات، راه یابی به بازارهای جدید، ارتقای استانداردها و دست یابی به استانداردهای بازارهای هدف، کسب جایگاه شایسته در میان خودروسازان معتبر جهانی و برخورداری از سابقه صادراتی، به عنوان صادر کننده نمونه شناخته شده است.


 ایران خودرو با وجود محدودیت های بین المللی در عرصه تولید، توانسته صادرات خود را در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن 75 درصد و در هفت ماه سال جاری 66 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داده و به کسب جایگاه صادر کننده نمونه نایل شود.


 لازم به ذکر است، مراسم شانزدهمین دوره جایزه ملی صادرات عصر روز شنبه 29 مهر ماه با حضور معاون اول رییس جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان مجلس و مدیران بنگاه های مختلف در سالن همایش های صداوسیما برگزار شدکه در آن از 50 صادرکننده نمونه تقدیر به عمل آمد و 4 صادرکننده برتر نیز به عنوان صادرکننده ممتاز معرفی شدند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.