سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رييس صندوق رفاه دانشجويان کشور گفت:

تخصيص 75 ميليارد تومان اعتبار براي وام شهريه

رييس صندوق رفاه دانشجويان کشور گفت:75ميليارد تومان اعتبار براي پرداخت وام شهريه دانشجويان تخصيص يافته است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران دکتر کيوان مراديان گفت: پـــرداخت وام شهريه به همه واحدهاي دانشگاه آزاد اسلامي، غيرانتفاعي، پيام نور، علمي کاربردي و نوبت دوم دانشگاه هاي دولتي ابلاغ شده است.
وي اضافه کرد: تاکنون پرداخت60ميليارد تومان ابلاغ شده است و15ميليارد تومان نيز به زودي تامين اعتبار مي شود.
رييس صندوق رفاه دانشجويان کشور درباره نحوه پـــــرداخت وام شهريه گفت: دانشجويان متقاضي شهريه با مراجعه به دانشگاه محل تحصيل و ارايه مدارک و ضمانت هاي اعلام شده، معرفي نامه دريافت مي کنند.
وي افزود: صندوق رفاه دانشجويي نيز مطابق با رقــــــم پيشـــنهادي دانشگاه، وام شهريه به دانشجوي معرفي شده اعطا مي کند.
دکتر مراديان گفت: اين ميزان در دوره هاي کارشناسي تا سقف75درصد شهريه، کارشناسي ارشد تا سقف يک ميليون تومان و دوره دکتري تا سقف دو ميليون و500 هزار تومان است.
وي افزود: اين وام به عنوان اعتبار در اختيار دانشگاه قرار مي گيرد و به عنوان بـــدهکاري دانشجو به دانشگاه محسوب و از مبلغ شهريه دانشجو کم مي شود.
رييس صندوق رفاه دانشجويان کشور گفت: به بــــــرخي از دانشگاه ها به دليل تعداد زياد متقاضيان اجازه داده شده است که سقف اعطاي وام را تا50 درصد کاهش دهند تا متقاضيان بيشتري از آن استفاده کنند.
وي افزود: دانشگاه ها به دليل آن که اسامي همه دانشجويان را در قالب يک فهرست به صندوق ارايه مي کنند، اگر دانشجوياني مدارک خود را کامل و ارسال نکرده باشند، مسئولان دانشگاه منتظر تکميل شدن فهرست مي مانند و اين موجب معطل شدن همه متقاضيان آن فهرست مي شود.
دکتر مرادي گفت: با توجه به اين که دانشگاه ها تا10آبان براي جمع آوري مدارک و دادن معرفي نامه وام شهريه به دانــشجويان فرصت دارند؛‌ توصيه مي کنم هم دانشجويان و هم دانشگاه ها براي تســــريع در پـرداخت، هرچه زودتر مدارک لازم را تکميل و ارسال کنند.
برچسب ها: وام ، کارشناسی ، شهریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.