سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

فعالیت های فرهنگی مسئولان استان قابل تقدیر است

آیت الله العظمي علوی گرگانی نيز در اين ديدار، با اشاره به تفکیک جنسیتی دانشگاه های سطح استان، بیان کرد: فعالیت های فرهنگی مجموعه مدیریتی استان قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، آیت الله العظمي علوی گرگانی با بیان اینکه کسب مقام و سمت برای انسان نوعی امتحان الهی است، خاطر نشان کرد: مقام استانداری بسیار با اهمیت است چراکه تمام ظرفیت های استان در استاندار متمرکز شده است و همین موضوع سمت استانداری را تبدیل به امتحانی دشوار می کند که برای سربلندی و موفقیت در این مقام، نیازمند لطف خداوند و کمک دیگر مسئولان خواهید بود.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره حدیثی از امام صادق علیه السلام، اظهار کرد: از اینکه مقام به فردی شایسته اختصاص یافته است باید خوشحال بود اما باید در تمامی کارها با توکل به خدا به پیش رفت تا انسان دچار لغزش نشود.
ايشان نوع مدیریت در سطح استان قم را متفاوت دانست و در این رابطه افزود: انقلاب اسلامی از قم ریشه گرفته است و علم از شهر مقدس قم به دنیا صادر می شود، بنایر این مسئولان استان باید پدرانی مهربان و دلسوز برای مردم باشند.
وی در پایان سخنان خود با اشاره به تفکیک جنسیتی صورت گرفته در سه دانشگاه سطح استان، عنوان کرد: فعالیت های فرهنگی مسئولان استان قابل تقدیر است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.