سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس /

تصويب 14 مصوبه براي پيشرفت و توسعه جزیره لاوان

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان از تصويب 14 مصوبه براي تسريع در پيشرفت و توسعه جزیره لاوان خبرداد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس بامری خدمات انجام شده توسط دولت هاي نهم و دهم در جزيره لاوان را غير قابل قياس ارزيابي كردو گفت: دولت خدمات خوبي را در بخش هاي مختلف جزيره انجام داده است كه سفر استاندار به عنوان نماينده عالي دولت در استان نشان از توجه دولت به اين جزيره حساس و موقعیت مکانی مهم است.

بامری به 15 مصوبه تصویب شده برای توسعه جزیره لاوان اشاره کرد و گفت: احداث منازل مسكوني به محرومين و اقشار آسيب پذير جزيره، تعيين تكليف اراضي جزيره، اجراي طرح هادي و تهيه طرح جامع جزيره، احداث اسكله و ساختمان برج مراقبت، ساماندهي گلزار شهداء، احداث ساختمان پاسگاه انتظامي و استخدام 49 نفر از افراد جوياي كار جزيره توسط پالايشگاه نفت جزيرهازجمله این مصوبات است.

وی احداث ساختمان هواشناسي، اختصاص اعتبارجهت بهسازي و روشنايي معابر داخل جزيره، راه اندازي اسكله صيادي تا دهه فجر انقلاب اسلامي امسال، اختصاص خودرو جمع آوري وحمل زباله و پسماند از سوي اداره كل روستايي استانداري را ازدیگر مصوبات تصویب شده دراین جلسه عنوان کرد.

بامری بر رفع مشكلات برق و آب این جزیره ، اجراي طرح هادي ، تجهیز مركزبهداشتي و درماني و ساماندهي اسكه های نخيلو و لاوان تاكيد کرد.

وي همكاري شركت فلات قاره و پالايشگاه نفت جزيره را در توسعه و آباداني مثبت ارزيابي و افزود: همان طورکه از اول انقلاب تا كنون اين دو شركت منشاء اثر بوده و خدمات شايان توجهي به جزيره ارائه كرده اند لازم است از اين به بعد نيز روند فعاليت ها را با شدت ادامه دهند./س

.

برچسب ها: مصوبه ، توسعه ، لاوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.