سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطيبي‌شريفيه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مسئولان در دهه عدالت و پيشرفت سعه صدر بيشتري داشته باشند

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: مسئولان در دهه پيشرفت و عدالت علاوه بر انجام وظايف خود بايد سعه صدر داشته باشند و به تعامل با يکديگر توجه بيشتري کنند.

علي خطيبي‌شريفيه در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري مبني بر اينکه دهه پيشرفت و عدالت داراي دو جنبه سخت‌افزاري و نرم افزاري است، گفت: در بخش سخت‌افزاري که به پيشرفت در حوزه علم و تکنولوژي محسوب مي‌شود، پيشرفت‌هاي خوبي براي کشور به دست آمده است که به معناي پايان راه نيست بلکه آغازي براي پيشرفت‌هاي کشور خواهد بود.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي ادامه داد: جبهه استکبار با خساست تمام سعي دارد که از پيشرفت‌هاي علمي جوانان اين مرز و بوم جلوگيري کند، اما اراده خداوند و تلاش جوانان ايراني دشمن را ناکام گذاشت.

وي جنبه نرم‌افزاري دهه پيشرفت و عدالت را روح حاکم بر آن خواند و تصريح کرد: پيشرفت و عدالت زماني محقق مي‌شود که کشور داراي ثبات باشد.

خطيبي شريفيه افزود: مقام معظم رهبري نيز با هوشياري فرمودند که ما در شرايط ثبات هستيم اما ديگران مي‌خواهند اين ثبات را بر هم بزنند، لذا در اين شرايط بايد فضاي ثبات فکري جامعه و کشور را حفظ کرد.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي با بيان اينکه محققان و دانشگاهيان کشور به خوبي در اين برهه کار خود را انجام مي‌دهند، اظهار داشت: فضاي فکري جامعه از دو جنبه مورد تهديد قرار مي‌گيرد؛ جنبه اول به حرکت‌هاي دشمنان مربوط بوده که طي دوران انقلاب ملت ايران نشان دادند که بر توطئه‌هاي دشمنان غلبه کرده‌اند.

وي بعد ديگر تهديد کننده فضاي فکري و آرامش جامعه را به مسئولان مرتبط دانست و افزود: فضاي فکري جامعه و آحاد مردم تحت تاثير فضاي فکري مسئولان است و نبايد مسئولان با رسانه‌اي کردن اختلاف نظرهاي خود به اين فضاي آرامش صدمه بزنند.

خطيبي شريفيه خاطر نشان کرد: مسئولان در دهه پيشرفت و عدالت علاوه بر انجام وظايف خود بايد سعه صدر داشته باشند و به تعامل با يکديگر توجه بيشتري کنند.


انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.