سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقدم‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاكيد كرد

تغيير مسير جبهه رسانه‌اي کشور از موضع دفاعي به موضع تهاجمي/ انتقال پيام انقلاب اسلامي دليل اصلي قطع شبکه‌هاي برون مرزي

معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: قطع شبکه‌هاي برون مرزي از سوي نظام سلطه نشان مي‌دهد که استکبار جهاني نگران انتقال پيام انقلاب اسلامي به جهان است؛ در حال حاضر جبهه رسانه‌اي کشورمان با حرکت در مسير انقلاب از موضع دفاعي به موضع تهاجمي تغيير مسير داده است.

حميدرضا مقدم‌فر در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به قطع شبکه‌هاي برون مرزي کشورمان از سوي اتحاديه اروپا گفت: دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران از جنگ نظامي خسته شده‌اند لذا به جنگ نرم و رسانه‌اي متوسل شده‌اند که به طور حتم در اين حوزه نيز موفق نخواهند بود.

وي افزود: قطع شبکه‌هاي برون مرزي از سوي نظام سلطه نشان مي‌دهد که استکبار جهاني نگران انتقال پيام انقلاب اسلامي به جهان است.

مقدم‌فر با اشاره به اينکه قطع شبکه‌هاي برون مرزي ايران باعث خوشحالي کشورمان است، تصريح کرد: اين موضوع نشان مي‌دهد که اين شبکه‌ها تاثيرات فراواني را در عرصه جنگ نرم داشته‌اند اما مايه تاسف است که نظامي که ادعاي آزادي اطلاعات را دارد، در راستاي حذف شبکه‌هاي ايراني وارد عمل مي‌شود.

وي خاطر‌نشان کرد: بعد از فتنه 88 نيز شاهد بوديم که اقداماتي از اين دست در راستاي هک برخي رسانه‌هاي انقلابي صورت گرفت که تمامي اين موضوعات از قدرت جمهوري اسلامي ايران در عرصه جنگ نرم حکايت دارد.

معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران اظهار داشت: در حال حاضر جبهه رسانه‌اي کشورمان با حرکت در مسير انقلاب از موضع دفاعي به موضع تهاجمي تغيير مسير داده است و توانسته است پيام‌هاي انقلاب را در شرايط فعلي که با بيداري اسلامي گره خورده است به بيرون از مرزهاي کشورمان انتقال دهد.

مقدم‌فر در خاتمه تأکيد کرد: نيروهاي متخصص و کاردان کشورمان بايد تمام توان خود را در جبهه رسانه‌اي از نظر کمي و کيفي بالا برده و با هنرمندي زيبا در راستاي انتقال محتوا و پيام انقلاب وارد عمل شوند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مقدم فر ، سپاه ، جنگ نرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.