سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/ رئیس سازمان راهداري؛

بیش از 2 هزار کیلومتر آزاد راه کشور، آماده بهره برداری

هم‌اکنون بیش از 2 هزار کیلومتر آزادراه در کشور در حال بهره‌برداری است و نگهداری راهها به عهده شرکت‌های راه‌داری می‌باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، رئیس سازمان راه‌داری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از آزادراه‌ها به‌ عنوان راه‌های شریانی یاد کرد و افزود : آزادراه ‌زنجان- قزوین از این قانون مستثنی بود و قرار شد بودجه‌ای برای نگهداری از این آزاد راه تخصیص یابد.

افندی‌زاده با بیان اینکه برای نگهداری راه‌ها حداقل به دوهزار میلیارد تومان از بودجه‌های ملی و استانی نیاز داریم، تصریح کرد: بحث نگهداری راه‌ها از اولویت‌های امروز وزارت راه و شهرسازی است. به همین خاطر هیچ راه جدیدی بدون راه‌دارخانه به بهره‌برداری نخواهد رسید.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه امسال هزار و 157 اکیپ راه‌داری در محورهای مواصلاتی کشور مستقر خواهند شد، اذعان کرد: به همان اندازه که تلاش برای احداث راه‌ها وجود دارد در بحث نگهداری آن نیز این اهتمام باید وجود داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان نیز با بیان اینکه ارزش راههای استان بیش از 5 هزارمیلیارد تومان است، ادامه داد: سالانه حدود 200 میلیارد تومان اعتبار در بحث نگهداری راه‌ها نیاز است که امسال 32 میلیارد تومان به این امر اختصاص یافته است.

باباپور حجم عملیات آسفالت‌ریزی در 6 ماهه اول امسال را بیش از 228 هزار تن اعلام کرد و افزود: این در حالی است که در 6 ماهه اول پارسال حجم عملیات آسفالت‌ریزی 57 هزار تن بود و امسال شاهد افزایش 5 برابری حجم آسفالت‌ریزی در محورهای مواصلاتی استان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه امروز انقلابی در بحث آسفالت‌ریزی راه‌های استان طی 6 ماهه اول امسال صورت گرفته است، تاکید کرد: خوشبختانه تعامل مدیران حمل و نقل باعث شده است که به توفیقات روزافزونی در حوزه راه استان دست یابیم./س

برچسب ها: آزاد ، راه ، کشور ، آماده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.