سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

اعلام آمادگی 35 شرکت خوزستانی برای حضور در نمایشگاه آستاراخان

مدیرکل نمایشگاههای بین المللی استان خوزستان از اعلام آمادگی تنها 35 شرکت خوزستانی برای حضور در نمایشگاه آستارا خان روسیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان، رحیم جلیلی در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان خوزستان با اشاره به پیگیریهای صورت گرفته برای برگزاری نمایشگاه توانمندیهای تولیدی و صنعتی خوزستان در آستاراخان روسیه اظهار کرد: این نمایشگاه از 11 تا 14 آذر ماه سال جاری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این راستا کشور روسیه تمهیداتی برای تجار ایرانی و برگزاری نمایشگاه قائل شده، افزود: فضایی با مساحت 600 مترمربع برای برپایی نمایشگاه در این استان در نظر گرفته شده که در این فضا 50 غرفه 12 متری راه اندازی می شود.

جلیلی با تاکید بر اینکه این فضا تا هزار و 500 مترمربع نیز قابل افزایش است، گفت: این کشور هزینه های مترجم، نیروهای محافظتی و خدماتی، وسایل پذیرایی و برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه را عهده دار شده است.

وی با اشاره به برنامه ریزیهای صورت گرفته برای جذب تجار و واحدهای تولیدی خوزستانی به منظور شرکت در این نمایشگاه گفت: در این راستا 120 شرکت از سوی صنایع و معادن و جهاد کشاورزی معرفی شد.

مدیرکل نمایشگاههای بین المللی خوزستان با بیان اینکه از این تعداد شرکت تنها 35 شرکت برای حضور درنمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند، افزود: تا کنون به صورت قطعی هیچ شرکتی ثبت نام نکرده است.

وی برضرورت همکاریهای بیشتر برای جذب سرمایه گذاران، شرکتهای بازرگانی و همچنین واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: این نمایشگاه فرصتی برای حضور بخش خصوصی و استفاده از بازار آستاراخان روسیه است./س


برچسب ها: شرکت ، خوزستان ، آستاراخان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.