سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

رژیم صهیونیستی در انفجار تروریستی بیروت دست دارد

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی در بیروت و کشته شدن یکی از مسئولان بلندپایه امنیتی این کشور، گفت: این اقدام توسط رژیم صهیونیستی با هدف ایجاد دودستگی و متهم کردن حکومت سوریه رخ داده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت‌پور با اشاره به انفجار تروریستی اخیر در لبنان، این اقدام را یک کار تروریستی و عملیات نظامی غیرقابل قبول توصیف کرد.

وی تاکید کرد که رژیم غاصب صهیونیستی برای فرافکنی و کاهش فشارها به دولت این رژیم اشغالگر قدس، انفجار مهیبی را در بیروت به راه انداخت تا توجه افکار عمومی را به سمت دیگری منحرف کند.

نماینده مرم اردبیل در مجلس با بیان اینکه این اقدام با هدف ایجاد دودستگی و درگیری داخلی در لبنان صورت گرفته است، گفت: هدف دیگر از طراحی این عملیات، متهم کردن بشار اسد به انجام چنین کار تروریستی است این در حالی است که سوریه هیچ انتفاعی از چنین عملیات تروریستی نمی‌برد.

حقیقت‌پور همچنین با تاکید بر اینکه هدف دیگر از انفجار تروریستی در بیروت، دامن زدن به درگیری‌ در داخل لبنان است، گفت: مردم لبنان به هیچ وجه حاضر به از دست دادن آرامش خود نیستند، موضوعی که رژیم صهیونیستی نباید از آن غافل شود./س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.