سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اروميه/

سفرهای راهیان نور دانش‌آموزان را با ایثارگران مالوف می‌کند

مدیر آموزش و پرورش سلماس گفت: حضور در مناطق جنگی موجب آشنایی نوجوانان و جوانان دانش‌آموز با فرهنگ غنی ایثار و شهادت می‌شود و در مالوف شدن آنها با ایثارگران تاثیر زیادی دارد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سید الله‌وردی قریشی صبح امروز در مراسم بدرقه جمعی از دانش‌آموزان دختر سلماس به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان تاثیرگذار است.

مدیر آموزش و پرورش سلماس تغییر روحیه را از برکات این سفر معنوی عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان با حضور در مناطق جنگی با فداکاری‌ها و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام بیشتر آشنا می‌شوند و از نزدیک در جریان روند شکل‌گیری دفاع مقدس قرار گرفته و به این ترتیب برای ادامه دادن راه آنها راغب می‌شوند.

قریشی کاروان راهیان نور را فرصتی برای تبیین زوایای پیدا و پنهان دوران دفاع مقدس و کلاس درس برای دانش‌آموزان دانست و خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان برای شرکت در این قبیل اردوهای معنوی و فرهنگی نیاز جدی دارند.

وی گفت: امروز دشمن جنگ نرم را هدف قرار داده و به هر وسیله و ترفند شیطنت‌آمیزی متوسل شده تا جمهوری اسلامی ایران را وادار به تسلیم و تهدید کند اما آن‌ها به خوبی می‌دانند که این کشور با تکیه بر فرهنگ ولایت و شهادت هرگز تسلیم زیاده‌خواهی آنها نمی‌شود.

جواد منوچهر قره قشلاقی مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه سلماس گفت: کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی سلماس در سال تحصیلی 91-92 در چهار مرحله به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند که راویان نیز با آنها برای تبیین مسائل همراهی می‌کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه سلماس افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال بیش از 2 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان سلماس به مناطق عملیاتی فاو، طلائیه، شلمچه، والفجر هشت و کربلای پنج اعزام می‌شوند.

منوچهر ادامه داد: 500 نفر از دانش‌آموزان دختر دوم متوسطه شهرستان سلماس در قالب نخستین کاروان راهیان نور اعزام می‌شوند./ج1

برچسب ها: ارومیه ، مالوف ، سلماس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.