سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

بهره‌برداری از چندین طرح حوزه راه در ادامه حضور وزیر راه و شهرسازی در زنجان

در ادامه سفر وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان چندین طرح حوزه راه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، وزیر راه در ادامه سفر یک ‌روزه خود به استان زنجان طرح راهدارخانه آفتاب را افتتاح کرد که برای این پروژه با مساحت 120 مترمربع ساختمان اداری و 800 مترمربع آشیانه ماشین‌آلات و انبار نمک، اعتباری بالغ بر 5/5 میلیارد ریال هزینه شده است.

در ادامه این برنامه، وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه، راهدارخانه قلی‌کندی را نیز به صورت نمادین افتتاح کردند. گفتنی است، ساختمان اداری این راهدارخانه 270 مترمربع بوده و برای راه‌اندازی آن اعتباری در حدود 2 میلیارد ریال هزینه شده است. بازدید از باند دوم در حال احداث تقاطع غیرهم‌سطح راه‌آهن و پل قره‌بلاغ نیز جزو برنامه‌های امروز وزیر راه و شهرسازی بود.

نیکزاد در ادامه این سفر، ابتدا طرح بهسازی و تعریض قطعه اول پلیس‌راه زنجان ـ سه‌راهی طارم را که طول آن 5 کیلومتر بوده و اعتباری در حدود 40 میلیارد ریال برای آن صرف شده است را به بهره‌برداری رساند.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه این سفر، از روند احداث پل راه‌آهن و تقاطع امام حسین (ع) زنجان بازدید کرد که در این بازدید، "علی‌اکبر کریمی"، معاون عمرانی استاندار زنجان افزود: بحث چهاربانده کردن محور زنجان ـ بیجار، اجرای طرح توسعه راه‌آهن که در جوار ایستگاه زنجان انجام می‌شود و نیز طرح ساماندهی زنجانرود از جمله مهم‌ترین طرح‌های مربوط به حوزه عمران‌شهری زنجان می‌باشد.

افتتاح فاز اول مرکز مدیریت راه‌های استان، آخرین پروژه‌ای بود که با حضور نیکزاد به انجام رسید که مدیر این پروژه نیز با بیان اینکه این مرکز با دو هدف مدیریت و کنترل جاده‌ها و شناسایی نقاط حادثه‌خیز به بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد: در فاز اول این پروژه تعداد 10 دوربین در کیلومتر 3، 15، 35، 45، 60، 75، 90 و 103 عوارضی زنجان ـ قزوین، 32 کیلومتری ترانزیت زنجان ـ تاکستان و نیز سه‌راهی بناب ـ گیلان در کیلومترهای 18، 14 و 22 نصب شده است./س

برچسب ها: بهره ، برداری ، راه ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.