سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شماري از تروريستها از جمله دو تبعه سعودي و يمني در حلب کشته شدند

شمار ديگري از اعضاي گروههاي تروريستي مسلح در درگيري با نيروهاي ارتش سوريه در حلب و حومه آن از جمله دو تبعه سعودي و يمني کشته شدند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه، نيروهاي ارتش سوريه به تجمع تروريستها در منطقه حيدريه، هنانو، کلاّسه، باب قنصرين، سکّري، ميدان تنانير و بستان القصر در حلب يورش بردند و به تروريستها تلفات سنگيني وارد و هفت دستگاه خودروي مجهز به سلاحهاي سبک آنها را در بستان الباشا منهدم کردند و افراد داخل اين خودروها نيز که به سوي مردم و منازل آنها خمپاره شليک مي کردند کشته شدند.
نيروهاي ارتش سوريه همچنين به تروريستها در حومه حلب در منطقه خان العسل يورش بردند که شماري از آنان از جمله شخصي به نام زيدان مصراتي معروف به ابوقاسم از اتباع ليبي و عيسي فياض ابوالعبد معروف به وحش از اتباع عربستان شناسايي شدند.
در منطقه حندرات نيز نيروهاي ارتش يک مخفيگاه تروريستها و چهار دستگاه خودروي آنها را منهدم کردند. چهار دستگاه خودروي ديگر از جمله يک دستگاه خودروي مجهز به تيربار در منطقه بيره الباب منهدم شدند.
يک فرد مطلع در استان حلب گفت يگان ديگري از نيروهاي مسلح، سه تجمع تروريستها را در منطقه شهرداري در بصراتون و اتارب و حريتان از بين بردند .

برچسب ها: تروریست ، سعودی ، یمنی ، سوریه ، حلب ، کشته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.