سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برندسازي راهکاري اساسي در بازاريابي

يک کارشناس اقتصادي گفت: در بحث توليدات و صادرات بايد به سمت و سوي برندسازي برويم زيرا وجود برند يکي از پايه هاي توليد يک کالا و محصول جهت صادرات و موفقيت در بازار است.

محسن محرابي کارشناس مسائل اقتصادي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: در بحث توليد بايد به مقوله برندسازي و ايجاد يک برند جهت شناسايي يک کالا و محصول به بازارهاي مصرفي توجه ويژه شود.

وي گفت: در زمينه هاي صادرات و عرضه محصولات در بازارهاي جهاني برندسازي يکي از روش ها و راه هاي اين امر است زيرا اکثر مصرف کنندگان و بازارهاي مصرفي تمايل به استفاده از کالاها و محصولات برند را دارند.

اين کارشناس اقتصادي در مورد نحوه برندسازي و شناساندن برند توضيح داد و گفت: استفاده از فن آوري هاي جديد در توليد، خلاقيت در محصول و کيفيت جزء اولين و اساسي ترين ارکان برند است.

محرابي در پايان گفت: وجود شبکه هاي گسترده توزيعي، تبليغات محيطي و مجازي و استفاده از شيوه هاي نوين ارايه خدمات جزء ملزومات و روش هاي معرفي برند در سطح بازار است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.