سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

پیام تسلیت و دستور ویژه رئیس قوه قضائیه در پی حادثه درگذشت 26 دانش آموز بروجنی

رئیس قوه قضائیه، در پیامی، ضمن تسلیت جان باختن 26 دانش آموز و فرهنگی شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، در حادثه واژگونی اتوبوس، دستور ویژه بررسی علل وقوع این سانحه ناگوار را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :
آیت اله صادق آملی لاریجانی؛ رئیس قوه قضاییه، در پیامی، ضمن تسلیت جان باختن 26 دانش آموز و فرهنگی شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری در حادثه واژگونی اتوبوس، رئیس کل دادگستری استان‌ خوزستان را ( با توجه به وقوع حادثه در محور دهدز استان خوزستان به لردگان )، مأمور رسیدگی فوری به این حادثه جانگداز کرد.  
 
متن کامل پیام و دستور رئیس قوه قضاییه، به این شرح است:

« رئیس کل محترم دادگستری استان خوزستان؛
حادثه رانندگی منجر به درگذشت 26 نفر و مجروح شدن تعدادی دیگر از آینده سازان ایران اسلامی، موجب تأسف و تأثر گردید.
به این وسیله؛ با تسلیت درگذشت این عزیزان به خانواده‌های داغدار، و جهت پیشگیری از این قبیل حوادث دلخراش، لازم است دادگستری کل استان خوزستان، نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه جانگداز، اقدام، و پیگیری‌های قضایی لازم را به سرعت به عمل آورده و نتیجه، به اطلاع اینجانب برسد.
بدیهی است؛ با توجه به وقوع حوادث مشابه و آمار دور از انتظار تصادفات رانندگی که متأسفانه، سالیانه منجر به کشته و مجروح شدن تعداد زیادی از هموطنان عزیز می‌شود، باید اقدامات عاجل و مناسب به منظور کاهش تصادفات از سوی مسئولان ذیربط، صورت گیرد.
ان شاء الله، با سرعت و دقت در رسیدگی به این حادثه جانگداز، از وقوع و تکرار حوادث مشابه پیشگیری شود.  

*********

  450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه هفته گذشته، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متأسفانه جمعه شب ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه سقوط و واژگونی شد که در این حادثه دلخراش، 26 دانش آموز و فرهنگی کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.