سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از بخش خصوصي در افزايش توليدات ورزشي استفاده مي شود

دولت در نظر دارد از ظرفيت بخش خصوصي براي رفع اين مشکل استفاده کند تا تجهيزات ارزان تر به مردم داده شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران و به نقل از دبیرخانه یازدهمین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی ، محمد عباسي وزير ورزش و جوانان در بازديد ازاین نمايشگاه ، با بيان اين مطلب تصريح کرد: بايد شرايطي را به وجود آوريم که مردم با تجيهزات بيشتري آشنا شوند. مردم به تناسب قد و وزن خود تجهيزات ورزشي تهيه کنند تا ورزش همگاني رشد و توسعه بهتري يابد.

وي در باره حضور فدراسيون ها، ادارات کل ورزش و جوانان استانها و بخش عملکرد دولت نهم و دهم در ورزش در اين نمايشگاه، گفت: با توجه به اچرای سیاستهای کلان اصل 44 قانون اساسی و با توجه به نامگزاری سال جاری بنام تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اراده تجهیزات و دستاوردها در امر ورزش و جوانان با هدف گذاری مطلوب گامی موثر در راستای حمایت و تشویق بخش خصوصی بوده و عرضه تولیدات وخدمات دررشد و توسعه ورزش نقش اساسی ایفا می کند.

عباسی يکي از مشکلات فعلي ورزش همگاني ايران را نبود عرضه تجهيزات مناسب به ميزان تقاضا دانست و گفت: مردم دوست دارند ورزش کنند، اما تجهيزات کم است. دولت در نظر دارد از ظرفيت بخش خصوصي براي رفع اين مشکل استفاده کند تا تجهيزات ارزان تر به مردم داده شود.

وزیرورزش و چوانان اعلام کرد : حجم صادرات غیر نفتی از جمله صادرات تچهیزات ورزشی در سال 84 هفت میلیارد دلار بوده که این رقم امسال به پنجاه میلیارد دلار رسیده است .

وی در پایان خبر از تامین بودجه به تولید کنندگان تجحهیزات ورزشی داد و گفت مقامات ورزشی کشور در تلاش هستند تا مسائل بودجه ای را از داخل منابع داخلی وزارت ورزش تامین کنند تا تولیدکنندگان انگیزه تولید در مقیاس بزرگتر جهت صادرات را داشته باشند. يازدهمين نمايشگاه ورزش و تجهيزات ورزشي که به همت شرکت نمیشگاهی میلادنور برگزار شده است از 27 مهرماه در مصلي تهران آغاز به کار کرده و تا روز يکشنبه 30 مهرماه ادامه خواهد داشت/آق.

برچسب ها: نمایشگاه ، تجهیزات ، ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.