سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سر مربی تیم وزنه برداری مناطق نفت خیز جنوب:

چرا شرایطی برای حضور سلیمی در لیگ مهیا نمی شود

محمد رضا کاظمی نژاد گفت: لیگ قدرت معرفی استعدادها را به تیم ملی دارد ولی چرا شرایطی برای حضور سلیمی در لیگ مهیا نمی شود.

محمدرضا کاظمی نژاد سرمربی تیم وزنه برداری مناطق نفت خیز جنوب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: میزبانی هفته سوم لیگ برتر وزنه برداری از سوی سازمان لیگ برتر به ما داده شد.
در روز 3 آبان تیم مناطق نفت خیز میزبان تیم های حاضر در لیگ خواهد بود و هر موقع که فدراسیون و سازمان لیگ برگزاری مسابقات را به مناطق نفت خیز بدهند ما با داشتن سالن و امکانات به خوبی این مسابقات مسابقات را برگزار خواهیم کرد.
وی ادامه داد: تیم مناطق نفت خیز جنوب امسال برای قهرمانی تلاش می کند البته رقیب وزنه بردارمان تیم ملی حفاری اهواز باید تلاشش ش را بکند تا در این دوره مسابقات لیگ وزنه برداری قهرمان شود.
کاظمی نژاد درباره کیفیت برگزاری مسابقات وزنه برداری لیگ گفت: وزنه برداران زیادی از این لیگ به تیم ملی راه یافتند و سپس در جهان و المپیک توانستند مدال های خوش رنگی به دست بیاورند .
حسین رضازاده درتیم مناطق نفت خیز قهرمان کشور و آسیا شد.
به طور حتم لیگ وزنه برداری می تواند به بهترین شکل وزنه برداران قدرتمندی را به تیم ملی معرفی کند.
وی ادامه داد: ولی سوالاتی در ذهن مخاطب و ورزش دوستان مطرح می شود که قهرمان المپیک و جهان هم چون بهداد سلیمی در مسابقات لیگ وزنه برداری تیم ندارد چرا شرایط حضور سلیمی در لیگ وزنه برداری مهیا نمی شود.
کاظمی نژاد تاکید کرد: اصولا کارشناسی را که لیگ از کیفیت بالا در سالن های اخیر برخوردار است را باید فدراسیون و سازمان لیگ انجام بدهد ورودی و خروجی رقابت های لیگ برتر توسط فدراسیون سنجیده شود تا در سال های آینده بتوانیم لیگ مستقل و مستحکمی داشته باشیم و در اوزان مختلف پدیده هایی را از لیگ به تیم ملی برسانیم تا قهرمان جهان و المپیک شوند.
وی در پایان گفت: امیدواریم با گرفتن بخش مستقیم رقابت های لیگ برتر وزنه برداری رقابت وزنه برداران داخلی نیز مانند رقابت های جهانی و المپیک از نظر تمام هموطنان بگذرد تا علاقمندی زیادتر از قبل شود./آق

برچسب ها: سلیمی ، نفت خیز ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.