سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

پیام تسلیت رئیس جمهور، در پی جان باختن 26 دانش آموز و فرهنگی شهرستان بروجن

بی‌تردید، این نهال‌های نورسیده که در راه بازگشت از سرزمین ایثار و شهادت، جان شیرین خود را از دست دادند، اجری بزرگ در نزد حضرت حق دارند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران، در پیامی، جان باختن 26 دانش آموز دختر شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، در پی سانحه تصادف اتوبوس کاروان راهیان نور را تسلیت گفت.

متن پیام دکتر محمود احمدی‌نژاد؛ رئیس جمهوری اسلامی ایران، به شرح زیر می باشد:

« بسم‌ الله الرحمن الرحیم

" إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُون

خبر تأسف‌بار و تألم برانگیز سانحه تصادف کاروان راهیان نور استان چهارمحال و بختیاری که منجر به پرواز ملکوتی جمعی از عزیزترین دانش‌آموزان دختر شهرستان بروجن گردید، بر قلوب آحاد ملت ایران جراحتی عمیق بر جای نهاد.

بی‌تردید، این نهال‌های نورسیده که در راه بازگشت از سرزمین ایثار و شهادت، جان شیرین خود را از دست دادند، اجری بزرگ در نزد حضرت حق دارند.

اینجانب، صمیمانه، مصیبت وارده را که حقیقتاً کلام در شرح آلام آن قاصر است، تسلیت عرض نموده و برای خانواده‌های معزز این گل‌های باغ مرضیه اطهر (س) و جامعه فرهنگی و دانش‌آموزی کشور، عرض رحمان و همجواری با شهیدان والامقام را از خداوند منان مسألت دارم. »

  450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه هفته گذشته، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متأسفانه جمعه شب ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز استان خوزستان به لردگان، دچار سانحه سقوط و واژگونی شد که در این حادثه دلخراش، 26 دانش آموز و فرهنگی کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
علی
۲۱:۵۸ ۳۰ مهر ۱۳۹۱
بسیار ناراحتم از این حادثه از اولین ساعات زور که شنیدم با توجه اینکه تا کنون در بروجن نبوده ام ولی غم عجیبی درونم را فرا گرفته است نمی دانم به کی نا سزا بگویم تا دل داغدارم ارام گیرد نمیدانم بر سر چه کسی فریاد بزنم اخه در غصه ای کوچک انسان مینالد و شکایت و گله زاری میکند وقتی اوج فاجعه یه این عظمت باشه از شدت زیاد لال شده و حرف نمی زند وای وای وای خواهران من بوده اند چرا چرا چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ . تا کی شاهد این حوادث باشیم شاید حادثه بعدی به سراغ خواهر من و شما بیاید بیایید از همین الان به فکر راه چاره باشیم اصولی و بنیادی و ریشه ای