سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه ريزي آمريکا و رژيم صهيونيستي براي سفر امير قطر به غزه

محافل متعدد سياسي سفر آينده حمد بن خليفه آل ثاني امير قطر به نوار غزه را در راستاي تلاش وي براي تثبيت دو دستگي بين فلسطينيان و سوق دادن در جهت اعلام نوار غزه به عنوان يک کشور فلسطيني مي دانند.

 به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  ؛ اين محافل افزودند سفر حمد بن خليفه با ترتيباتي که آمريکايي ها و اسرائيلي ها اتخاذ کرده اند و به بهانه بازسازي و در چارچوب برنامه صهيونيستي آمريکايي که منطقه عربي را هدف قرار داده است صورت مي گيرد.

اين سفر همچنين سرپوشي بر جاسوس بودن امير قطر و نقش آفريني خونين وي در منطقه است که با حمايت آمريکا و اسرائيل ملتهاي عربي را هدف قرار داده است و واشنگتن و تل آويو وي را  امير تروريسم و جاسوسي در منطقه قرار داده اند .

وحيد احمدي رئيس کميسيون روابط خارجي مجلس شوراي اسلامي ايران نيز سفر امير قطر را به غزه تلاش شکست خورده براي احياي اعتبار مشکوکش در بين ملتهاي منطقه مي داند .

اين مقام ايراني گفت :قطر نقش مجري خواسته ها و برنامه هاي آمريکا و اسرائيل را براي سرنگوني نظام سوريه و نابودي اين کشور بازي مي کند اما در اجراي اين مأموريت ناکام ماند .

وي تصريح کرد : قطر ، عربستان و ترکيه به قاچاق سلاح به تروريستها در سوريه کمک مي کنند و آنها در اجراي مقاصدشان شکست خوردند لذا تصميم گرفتند به تدريج در سوريه مداخله کنند .

برچسب ها: غزه ، آمریکا ، اسرائیل ، قطر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.