سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله هواداران لیدز به دروازه بان شفیلد ونزدی

پلیس یورک شایر، حادثه حمله روز جمعه هواداران لیدز یونایتد به دروازه بان اسبق تیم ملی انگلیس را مورد بررسی قرار خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران وبه نقل از خبرگزاری رویترز، کریس کریکلند در دیدار روز جمعه تیمش، شفیلد ونزدی مقابل لیدز یونایتد از سوی هواداران تیم حریف مورد حمله قرار گرفت.

این دروازه بان 31 ساله پس از اینکه لیدز یونایتد دقیقه 77 توانست گل تساوی را به ثمر برساند توسط هوادارانی که به درون زمین هجوم آورده بودند مورد حمله قرار گرفت وبا ضربه مشت روی زمین افتاد.
او پس از انجام اقدامات پزشکی توسط اعضای کارد پزشکی تیم توانست به بازی ادامه دهد.

سرمربی شفیلد ونزدی، دیو جونز در این ارتباط گفت: هواداران لیدز باید برای همیشه محروم شوند باید آنها را جریمه کرد این واقعا تأسف بار است که به آنها اجازه چنین کاری داده شده است. آنها این مرد را دستگیر کنند ودر دادگاه قانون وی را محاکمه کنند وزندانی اش کنند.

نکته قابل توجه این است که بازیکنان لیدز پس از اتمام دیدار به سوی هواداران رفتند وبرای آنها دست زدند.

سرمربی شفیلد در این ارتباط گفت: این موضوع بسیار عصبانی کننده است. آنها برای چه برای هوادارانشان دست زدند، برای اینکه ورزشگاه را خراب کردند ودروازه بان را نیز مورد حمله قرار دادند؟ من اگر جای مربی لیدز بودم سرخود را از شرمساری به زیر می انداختم.

اما سرمربی لیدز نیز در این ارتباط گفت: من حس بسیار بدی از این اتفاق داشتم، وقتی آن صحنه ها را به خاطر می آورم، اصلا به سرمربی لیدز بودن افتخار نمی کنم.

 یورک شایر انگلیس موضوع را تحت بررسی قرار داده  تا فرد خاطی را مورد محاکمه قرار دهد./آق  

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.