سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مامور قلابي در قلاب پليس

سرهنگ اميري راد،از دستگيري يک مامور قلابي خبر داد و گفت:" اين مامور قلابي با تلاش گشت هاي تجسس کلانتري هنگام اخاذي از شهروندان شناسايي و بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس ،سرهنگ کيقباد اميري راد، سرپرست کلانتري 126 تهرانپارس،، ضمن اشاره به دستگيري يک مامور قلابي در محدوده تهرانپارس، از جزييات شناسايي و دستگيري اين متهم سخن گفت.
 
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:" در راستاي تدابير فرمانده انتظامي تهران بزرگ و به منظور اجراي طرح امنيت محله محور با هدف برخورد با جاعلان به خصوص جاعلان و سارقان مامورنمايي که با اقدامات مجرمانه خود موجب دردسر شهروندان شده بودند، طرح شناسايي و دستگيري اين افرار در دستور کار قرار گرفت.
 
سرهنگ اميري راد، در اين باره اظهار داشت:" اين تحقيقات ادامه داشت تا اينکه يکي از شهروندان به اين کلانتري مراجعه و اظهار داشت که ساعتي پيش يک فرد با لباس نظامي و تجهيزاتي که همراه داشت، در همان محدوده جلوي او را گرفته و ضمن ايجاد مزاحمت براي او اقدام به دريافت وجه نقد کرده است.
 
وي ادامه داد:" به دنبال اين گزارش، بلافاصله مشخصات چهره متهم که براي ماموران  يقين حاصل شد مامور قلابي است، دريافت و تحقيقات ميداني براي شناسايي وي از سوي ماموران گشت هاي انتظامي آغاز شد که متعاقب آن نيز چهره فرضي متهم و مشخصات ظاهري وي براي ساير گشت هاي خودرويي ارسال شد تا در صورت مشاهده وي را دستگير کنند.
 
اين مقام مسئول در پليس پايتخت ادامه داد:" تحقيقات ادامه داشت تا اينکه تيمي از ماموران گشت انتظامي موفق شد اين فرد را که در حال يافتن سوژه اي جديد شناسايي و براي دستگيري وي اقدام کند که پس از مواجهه حضوري با شاکي در کلانتري، شاکي متهم را شناسايي کرده و در بازرسي از اين متهم يک دستگاه بيسيم قلابي، يک دفترچه جريمه راهنمايي و رانندگي قلابي و يک دستبند پلاستيکي اسباب بازي کشف و ضبط شد که به همراه متهم براي تحقيقات بيشتر به پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد./ل
برچسب ها: مامور ، قلابی ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.