سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش، در پی جان باختن 26 فرهنگی و دانش آموز بروجنی

وزیر آموزش و پرورش، در پیامی، جان باختن 26 فرهنگی و دانش آموز بروجنی در سانحه دلخراش تصادف اتوبوس اردوی راهیان نور را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهركرد:
متن پیام تسلیت حمیدرضا حاجی بابایی؛ وزیر آموزش و پرورش، بمناسبت جان باختن 26 فرهنگی و دانش آموز بروجنی در سانحه دلخراش واژگونی اتوبوس اردوی راهیان نور، به شرح زیر است:
 

« مَا عِندَكُمْ يَنفَدُ وَ مَا عِندَ اللّهِ بَاقٍ وَ لَنَجْزِيَنَّ الَّذِينَ صَبَرُواْ » ( سوره مبارکه نحل / آيه 96 )

با كمال تأسف و تأثر، خبر سانحه غم انگيز ( تصادف ) اتوبوس حامل دانش آموزان راهيان نور، به همراه تعدادي از دانش آموزان عزيز، و دو نفر از معلمان و مربيان گرامي، و يك نفر از پاسداران عزيز، همه ما فرهنگيان و دانش آموزان و ملت بزرگ ايران اسلامي را عزادار نمود.

بي گمان، آن عزيزان كه عمر خود را در راه تعليم و تربيت سپري ساخته و در راه مقدس شهيدان و زيارت آنان، جان خود را از دست داده اند، اكنون در جوار رحمت حق آرميده و از نعمات واسعه پروردگار برخوردارند.

گرچه كلام، قاصر از آن است كه تسلي بخش اندوه از دست دادن اين عزيزان باشد، اما اميد به رحمت حق تعالي و نيل به آرامش ابدي آن عزيزان سفر كرده و الطاف الهي، آن را تحمل پذير خواهد كرد.

اينجانب، با دلي آكنده از اندوه، اين مصيبت جانسوز را به بازماندگان محترم، به ويژه خانواده آن عزيزان سفر كرده تسليت عرض مي كنم و آمرزش ابدي براي درگذشتگان، و سلامتی و صبر جميل براي بازماندگان، از درگاه ايزد منان مسالت دارم.

اميد است؛ همانند روزهاي گذشته، هميشه در جوار شهيدان دوران دفاع مقدس و قرب الهي از رحمت واسعه الهي برخوردار گردند.
*******

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهركرد: 450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه هفته گذشته، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متأسفانه جمعه شب ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه رانندگی شد و به ته دره ای سقوط کرد که در این سانحه دلخراش، 26 دانش آموز و فرهنگی کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند. /ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.